Sunday, October 1, 2017

author photo
Pelancaran Smartphone Vivo V7 Di Sengheng / SenQ | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat ya.


Untuk peminat smarthphone ada berita baik untuk anda, baru-baru ini Senheng syarikat barangan elektronik termuka di Malaysia telah melancarkan jenama Smartphone, Mesti anda nak taw smartphone apa yang Sengheng lancarkan itu, memperkenalkan Smartphone Vivo V7 yang tengah meletop sekarang ini.



Dua warna




Smartphone Vivo V7 juga didatangkan dengan dua warna iaitu hitam dan emas, menarik bila tengok warna smartphone ini mesti kalau dah bergambar nanti lagi menarik kan. teruja pulak saya nak dapatkan koleksi satu nanti.

Rear Camera

Apa yang menarik saya taw mengenai Smartphone Vivo V7 ini adalah mempunyai kamera utama yang sangat jelas dengan ketajaman 16 megapiksel gambar yang diambil nanti akan kelihatan lebih cerah dan jelas. Di dalamnya turut juga terdapat fungsi Ultra HD yang mempunyai kehebatan untuk menangkap foto dengan berukuran 64 megapiksel.



Manakala  untuk paparan relolusi FullView Display yang menawarkan pengalaman visual yang sangat hebat. Dengan skin yang immersive dan bilah yang lebih kecil sesuatu kelihatan hebat di tangan anda.

front

Selain fullview Vivo V7 turut mempunyai fungsi kamera depan  24 megapiksel yang berkuasa digabungkan dengan algorima Face Beauty ekslusif Vivo , Untuk mencapai selfie yang sempurna. Turut mempunyai Mod potret yang membolehkan anda selfie dengan latar belakang yang kabur yang indah.

powerful

 Smartphone Vivo V7  juga mempunyai tempat penyimpanan internalnya berkapasiti 64 GB.  CPU Qualcomm octa-core V7 + dan RAM 4GB memastikan prestasi yang lancar dan berkuasa.ROM 64GB (diperkembangkan hingga 256GB) bermakna anda mempunyai simpanan yang mencukupi untuk semua foto kegemaran anda,muzik dan video. Selain itu, Funtouch OS 3.2, yang didasarkan pada Android 7.1,menawarkan pengalaman pengguna yang lebih menarik dan ciri penjimatan kuasa cerdas.

senheng


Mengapa anda perlu dapatkan Smarthphone Viv0 V7 di Senheng kerana ianya mempunyai pilihan pembelian untuk vivo V7 + = Pembayaran Penuh / Sehingga 24 bulan Ansuran,  penghantaran untuk vivo V7 dan juga Penghantaran seluruh negara . Manakala Waranti Tambahan 1 Tahun dengan Keahlian PlusOne sehingga 24 bulan dengan pembelian ansuran, tetapi pelanggan boleh memilih untuk membeli sepenuhnyaharga dengan dan tanpa ansuran di seluruh Maybank,Maybank AMEX, Awan Bank dan HSBC.

Turut juga ada program trade in program ni hanya terpakai bagi kepada pelanggan yang membuat pembelian di kedai-kedai Senheng. Pelanggan boleh trade in telefon lama mereka dan mendapatkan rebat untuk menebus harga telefon baru. Kalau ingin mengetahui maklumat terkini mengenai program trade in ini, Tawaran harga menarik dapatkan di Senheng promosi sedang berlangsung daripada 26 September 2017 sehingga 15 Oktober 2017.  


Ok la itu saja yang saya kongsikan dengan anda semua jumpa lagi nanti..

This post have 7 komentar

avatar
Sheila Adziz delete October 1, 2017 at 4:23 PM

cantinya vivo 7 ni.... beli satu ekin... hehe

Reply
avatar
Najah Mustapa delete October 1, 2017 at 5:11 PM

telefon vivo semakin bertambah baik, malah kamera dia juga cantik.

Reply
avatar
mek yunie delete October 1, 2017 at 6:29 PM

terliur la tgk phone baru. tppppp hmmmm. nafsuuuuu !

Reply
avatar
Abe Jaq delete October 1, 2017 at 7:42 PM

Boleh tahan jugak telefon Vivo ni. Saya kira ini antara jenama buatan China yang berjaya mendapat tempat di pasaran Malaysia selepas Oppo, Xiaomi. Harga pun mampu milik jika nak dibandingkan dengan ciri2 yang ditawarkan seakan telefon yang berjenama dari Jepun yang sudah tentu lagi mahal. Huhu

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post