TICKER

Saturday, October 14, 2017

Tahniah Dato' Siti Nurhaliza Mengandung 4 Bulan

Tahniah Dato' Siti Nurhaliza Mengandung 4 Bulan | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar,cik ash harap semuanya sihat walafiat..

 Cik Ash peminat Dato' Siti Nurhaliza sejak dulu lagi zaman budak-budak lag, siap nyanyi lagu Dato'  CT jerat percintaan demam pun boleh hilang bila layan lagu tu.. hahahaha..

Agak lama kan tak nampak Datuk Siti Nurhaliza dekat media tv ke apa-apa majlis kan, semalam kecoh datuk siti nurhaliza mengadakan sidang akhbar untuk memberitahu cerita tentang dia.. Akhirnya terjawab persoalan semalam Dato' Siti Nurhaliza mengumunkan beliau kini sedang hamil 4 bulan , tahniah cik ash ucapkan buat Dato' Ct dan Suami dengan kesabaran yang cukup lama selama 11 tahun diberi peluang untuk mengandung, sebak cik ash bila taw berita yang gembira ni, kuat dan tabah datuk ct, semoga dipermudahkan buat Dato' CT dan kandungan. Jom usha gambar Dato' CT dengan baby bump yang comel geram la nak pegang perut dia..





Harap masa untuk cik ash ada zuriat akan ditercapai la nanti.. doakan cik ash dan suami dipermudahkan juga ya.. kami sedang berusaha dan bersabar sehingga kini.




12 comments:

  1. Alhamdulillah dato ct. Tahniah.. semoga akak dapat jugak cahaya mata.

    ReplyDelete
  2. teruja dengar beritaini. Alhamdulillah!

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..Jangan berhenti usaha, tawakal, doa ye cik ash..akan tiba ketika itu..Gee doakan cik ash dan hubby akan dapat zuriat yang comel lote soleh & solehah..in syaa Allah..amin..hugs!

    ReplyDelete
  4. happy for dato' ct. and anyway semoga cik ash juga dikurniakan nikmat cahaya mata :)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah,belajar dari kesilapan.Dato siti baru umum berita gembira ini. ehehehe..

    ReplyDelete