TICKER

Friday, November 10, 2017

Anak Artis Bollywood Yang Mewarisi Ketampanan Bapanya

Anak Artis Bollywood Yang Mewarisi Ketampanan Bapanya | Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat. 

Siapa kat sini peminat artis bolloywood macam Cik Ash cepat mengaku kat komen.. hahahhaha.. Cik Ash nak share dengan korang semua  wajah terkini anak artis bolloywood yang mewarisi ketampanan bapanya seperti di bawah ini. 

 Memang tertawan dengan ketampanan mereka hahahaha, rasa ada dah jadi pelakon tapi Cik Ash tak pasti filem apa yang mereka berlakon.. 

 
anak shah rukh khan

anak rishi kapoor

anak anil kapoor
Ok la itu jer dulu gambar anak artis bolloywood yang Cik Ash taw kalau ada lagi nanti Cik Ash update lagi.



8 comments:

  1. sebijik copy and paste anak anil kapoor tu ya

    ReplyDelete
  2. Pape pun bapak masing-masing aura power!

    ReplyDelete
  3. Anak2 artis mcm ni tapak dah kukuh.. ada bakat, ada rupa lagi cepat femes :)

    ReplyDelete
  4. Semua handsome2 .. anak anil kapoor ..kalau tengok dari sisi tepi macam kembar

    ReplyDelete
  5. Anak anil kapoor paling hensem kat atas. hihi. semua boleh ganti ayah jadi aktor hebat dorg ni.

    ReplyDelete