Friday, November 3, 2017

author photo
Astro Bagi Siaran Percuma | Assalamualaikum, Hai, Cik Ash harap semuanya sihat la, jumaat pertama di bulan November hari ini kan.. agak lewat pulak update blog hari ini.. selalunya awal jer.. biasa la hari ini rasa tak berapa sihat mana pulak..


Ini berita baik untuk semua pelanggan astro, mulai 3 November 2017 hingga 19 Novemer 2017, Astro bagi tayangan percuma untuk semua channel taw.. Seperti Cik Ash bab percuma channel happy la sangat hahahaha.. boleh tengok channel yang kita tak langgan tu, tambah-tambah channel movie Cik Ash nak tengok sebab selalunya ada cerita yang best hahahaha... 

So jom kita tengok channel percuma selama 2 minggu sampai puas ya.. hahahaha.. tapi rasa Cik Ash tak juga luang masa nak tengok banyak masa duk buat kerja dekat rumah layan laptop jer pun... hahahahaha.. 





Mesti anda taw kenapa astro ini baik hati sangat bagi siaran percuma ini kan, Cik Ash ada baca dekat facebook astro dia kata ini adalah ucapan terima kasih kepada semua pelanggan astro yang mengundi Astro sebagai jenama Media dan Hiburan kegemaran anda di Anugerah Jenama Putra untuk tahun yang ke-8.  Sempena itu astro bagi siaran percuma kepada semua pelanggan astro dari 3 November hingga 19 November 2017.

Ok la itu jer Cik Ash nak bagitaw dengan anda semua, jumpa lagi nanti ya.. Cik Ash undur diri dulu, maaf kalau ada salah dan silap masa menulis entri ni... 




This post have 4 komentar

avatar
zuhaira nasrin delete November 3, 2017 at 10:43 PM

seronok kann dapat siaran percuma, aira pun sampai tak tahu nak tengok yang mana. hehe

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete November 4, 2017 at 3:56 AM

hehe baik hati pula Astro ni.. bolehla tengok maciam-maciam hehe..

Reply
avatar
Cik Renex delete November 4, 2017 at 8:45 AM

Seronokk gilerr sume free.hee

Reply
avatar
Kira Sakura delete November 8, 2017 at 10:32 AM

masa hari kejadian ni suami kira gigih call mak dia dengan mak mentua dia. nk peringat astro bg free hihi

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post