TICKER

Saturday, November 25, 2017

Gambar Bertunang Fazura Dan Fattah

Gambar Bertunang Fazura Dan Fattah | Assalamualaikum.. Hai korang semua, apa khabar Cik Ash harap sihat la ya..





Akhirnya terjawab sudah desah desus perkhabaran Fattah dan Fazura nikah, Cik Ash memang tak percaya sangat bila ramai kata dia kahwin sebab macam tak percaya hahahaha... sebab tak sangka akhir fattah jatuh cinta dengan fazura ni.. 

Fazura  dan Fattah sudah membuat sidang media pada 23 November 2017 jam 6 petang mengatakan beliau berdua telah bertunang sebelum berangkat ke Mekah, tarikh bertunang mereka pada 13 November 2017, Majlis merisik dan bertunang diadakan di kediaman rumah nenek fazura, Majlis dibuat secara ringkas sehari sebelum mereka berangkat ke mekah.. Tahniah Cik Ash ucapkan kepada mereka berdua semoga dipermudahkan untuk ke fasa seterusnya..

Majlis adakan secara tertutup, meriah sangat jom usha gambar dan video sekitar majlis Fazura Dan Fattah dekat bawah ni 








Ok la itu jer Cik Ash nak share dengan korang semua, tahniah buat kedua pasangan cinta di lokasi drama Hero Seorang Cinderella, masa bulan Mei aritu.. suka tengok mereka berdua, serasi nampak semoga dipermudahkan fasa seterusnya buat mereka..

5 comments:

  1. Ohh fattah hatiku... haa.. apapun congrats to both of them 2 F

    ReplyDelete
  2. Tertarik tengok majlis pertunangan fattzura ni . Combination colour cntik sangat . Warna lembut2 . Pelamin pun cntik

    ReplyDelete
  3. cantik kan majlis tuuuu. bagus sangat tertutup tapi sebenarnya majlis besar juga. hehe. suka! fazura tak pernah tak cantik..

    ReplyDelete