Monday, November 27, 2017

author photo
Idea Hadiah Bayi Baru Lahir Daripada Printcious.com | Assalamualaikum.. Hai korang semua Cik Ash harap semua sihat sokmo deh..

Produk baby

Tak sangka cepat je masa berlalu,dah tak lama nak masuk bulan disember dan tak lama nak masuk tahun 2018.Tanpa disedari jam detik demi detik masa berlalu pergi tanpa tertangguh lagi. Ini Cik Ash ada nak bagi cadangan dekat rakan-rakan pembaca blog Cik Ash ini yang pening nak memikirkan hadiah untuk diberikan sahabat yang baru melahirkan baby ke jom la usha di printcious.com.

Adakah anda yang sedang mencari hadiah untuk di hadiah  kepada rakan-rakan yang bakal menyambut kelahiran baby. Mesti la anda dah terfikir nak beri hadiah apa ? Mesti dah pening kan nak pilih barang apa meh saya bagi pendapat dekat korang semua mengenai satu laman web yang saya suka sangat berurusan dengan pakar Printcious ini, Jom usha dekat bawah ini apa yang menarik ada di printcious anda boleh cuci mata dan buat lah pilihan hadiah yang sesuai. Saya ingin mecadangkan beberapa barang yang menarik untuk baby baru lahir antaranya ialah :


1. Baby Romper 


baby rompers


Baby romper ini sangat sesuai untuk baby yang baru lahir mesti cute kalau baby pakai hasil design ini.. ada dua jenis baby romper iaitu long sleeve dan short sleeve. 

2. Mini Ties 



Mini Ties

Mini Ties ini satu cadangan yang menarik juga untuk dijadikan kenangan abadi gambar baby sebab disediakan dengan cangkuk supaya senang anda boleh melekatkan pada tingkap kereta dengan mudah sangat. 

3. Cushions 

Cushions
Untuk abadi kenangan baby baru lahir anda juga boleh hadiahkan cushions ini kepada pemilih yang anda nak bagi. Comel tengok design yang sediada dekat printcious ini tak pun kalau anda kreatif bab mengedit boleh jer cuba untuk design sendiri nanti. 

4. Puzzle

Puzzle

Puzzle juga bagus untuk dijadikan hadiah buat baby, gambar-gambar baby boleh diabadikan dalam keadaan puzzle mana la taw bila baby dan besar boleh tunjukkan dekat dia sambil itu boleh di jadi mainan untuk beliau. memang kualiti puzzle yang ada printcious sangat berpuashati saya dah ada satu koleksi. 

5. Canvas 
canvas

Canvas juga satu ideal yang unik sebabnya canvas ini boleh dihiasi dengan pelbagai photo yang lawa-lawa ketika masa baby dijadikan kenangan yang terindah.

6. Ceramic Tiles 
ceramic tiles

Cremic tiles sesuai juga nak dihadiahkan sebabnya boleh diletakkan di atas meja sebagai hiasan. boleh pilih nak design macam ner tak pun anda pilih jer design dalam tu dan boleh edit sendiri. Abadikan gambar kenangan baby di dalam ceramic tiles sangat menarik taw. 

7. Mug 


mug colour 

Mug juga boleh dijadikan kenangan abadi nak letak gambar kenangan baby tak pun letak bila tarikh baby atas kreativiti anda, kalau rasa malas nak design boleh jer pilih pelbagai koleksi untuk baby di dalam printcious itu. nak tengok contoh design colour mug boleh tengok dekat SINI
       
Sebenarnya di printcious ni juga ada disediakan pelbagai koleksi hadiah untuk pelbagai hari iaitu Birthday,Wedding,Engagement,Annivesary, Graduation,Father day,Mother day,Valentians day, Chrimas dan New Baby dekat Printcious … anda boleh pilih untuk pelbagai sambutan tersebut dan pilih design yang disediakan ataupun nak hasilkan design kreaviti anda sendiri pun boleh…

Ok la itu sahaja yang saya cadangkan untuk anda yang sedang mencari barang yang nak dihadiahkan kepada baby yang baru lahir cepat-cepat la usha Printcious sebab sekarang ada DECSALE code. Untuk maklumat lajut boleh berkunjung ke link seperti di bawah ini :-  



Twitter : @Printcious
Email : ask@printcious.com
Youtube : printcious-gifts
alamat :
No.30 Ground Floor,Jalan Tiara 4
Bandar Baru Klang,41150 Klang
Selangor D.E Malaysia


                     “Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”

1 komentar:

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post