Monday, November 13, 2017

author photo
Kotex Total Protection | Assalamualaikum.. Hai, harap semuanya sihat walafiat la ya.. sebelum ni cik ash request untuk dapatkan produk daripada kotex total proctection..


Akhirnya lama gak dalam masa sebulan baru la sampai dekat rumah ni hahahaha... lama kan biasa la barang percuma mesti la lambat kan.. cik ash suka sangat mintak barang sample rasa teruja bila dapat siapa la tak suka dapat barang free mesti orang suka la..

Berbaloi apa kita mintak dulu barang percuma ni mana taw beli yang besar tak pasal-pasal tak sesuai dengan kita rugi pulak kalau ada percubaan dulu baru la kita yang sesuai dengan kita kan.. jenama kotex cik ash dah lama tak guna sebab dah serasi dengan libresse hihihihi..

Bila nampak ada keluaran yang baru cik ash teringin nak cuba tu la cepat-cepat pergi request hasilnya dapat produk ni dengan cik ash.. di dalam kotak yang cik ash dapat terdapat kandungan 1 keping Kotex Total Protection Overnight 32cm dan 1 keping kotex total proctection maxi 24cm.

Kelebihan dua produk ni untuk perlindungan yang menyeluruh ketika aliran tak diduga siang dan malam.Cik  Ash dah cuba pakai kedua-duanya sangat best boleh kalau nak pakai sebab tak ada bau wangi.. kalau kotex jenis wangi dulu cik ash senstif tak boleh guna hahahhaha bau dia kuat sangat.. Ok la itu jer yang cik ash nak kongsikan dengan korang anda pasal kotex total protection ni..


This post have 8 komentar

avatar
azlina ina delete November 13, 2017 at 8:53 AM

bagus cik ash.. ina pon, sedang menunggu .tapi pampers anak lahh..

Reply
avatar
Azlinda delete November 13, 2017 at 11:01 AM

nk cuba mohon jugak lah hehe..jimat sket kan

Reply
avatar
zuhaira nasrin delete November 13, 2017 at 12:17 PM

aira pun setia benar dengan libresse sebab tak sesuai pakai kotex. huhu

Reply
avatar
apekinahdotcom delete November 13, 2017 at 5:46 PM

Kinah dulu pun pengguna kotex tegar. Sekarang dah tukar libresse. Kekadang je la ada curang hihi. Bagus diorang buat sampel macam ni. Kita boleh cuba dan kalau serasi boleh beli yang besar kan cik ash.

Reply
avatar
Ciktie delete November 13, 2017 at 9:58 PM

Dah lama tak guna Kotex. Tapi nak try juga la

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post