Saturday, November 11, 2017

author photo
 Lazada Online Contest Revolusi Blogger | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar cik ash harap semuanya berada dalam keadaan sihat walafiat.

lazada online shopping




Hari ini baru berkesempatan untuk join contest lazada yang terbesar ini, biasa la hunjung-hunjung tahun agak lemau sikit nak menulis entri hahahaha, Bersempena dengan Lazada Online Revolution Blogger Contest ini lazada ada menganjurkan jualan besar-besaran bermula 1 November hingga 14 Disember 2017. Jadi kepada kaki shopping jangan lepaskan peluang ini untuk shopping barang-barang di lazada. Untuk blogger tu sambil shopping barang di lazada boleh join blogger contest ni. Mana la taw ada rezeki menang hadiah yang ditawarkan itu. Hadiah yang bakal di menangi nanti ialah :-  


Prizes - More Participants, More Winners! 

Depending on the overall number of participants there will be either 25,50,80 or 111 winners:

Less than 200 Participants ( RM3,150 to 25 Winner) 

1st Prize : 1x RM300 
2nd Prize : 9x RM150 
3rd Prize : 15x RM100 

More than 200 Participants (RM6,150 to 50 winners) : 
1st Prize: 1x RM500 
2nd Prize: 15x RM150 
3rd Prize : 34x RM100 

More than 350 Participants (RM10,400 to 80 winners) : 
1 st Prize: 1xRM750 
2nd Prize: 35x RM150 
3rd Prize 44xRM100 

More than 500 Participants (RM14,500 to 111 winners) : 
1st Prize: 1x RM1,000 
2nd Prize : 50 x RM150 
3rd Prize: 60 x RM100

Jom memeriahkan Lazada Online Revolution Blogger Contest ini, peluang untuk menang itu insyaAllah ada kalau dah tetulis rezeki, kalau bukan sebaliknya agak la kita tak ada rezeki ya,lagi ramai yang join contest ini banyak la peluang untuk menang taw, sebelum itu jom la usha soalan-soalan yang lazada tanya dalam blogger contest ini :-

a) Do you remeber the first product that your ever purhased online? What was it and how was your experience?

Pertama kali cik ash membeli belah dengan lazada iaitu Small Air Fan masa tu cik ash ada la join satu giveaway untuk membeli belah menggunakan getex.my tu sambil kita membeli belah dalam talian kita boleh dapatkan kembali duit kita. Daripada situ la cik ash berjinak-jinak dengan lazada sampai la sekarang, service untuk penghantaran barang cepat sangat dalam masa 3 hari barang dan sampai dekat cik ash dalam keadaan ok sangat. 

b) Which types of product would you prefer buying online? 

Di lazada produk yang cik ash suka tengok ialah barangan wanita, penjagaan peribadi, barangan keperluan rumah seperti pekakas rumah, makanan kucing, selalu usha barang bila ada waktu promosi atau jualan sale sebab masa harga lebih murah daripada harga asal. 

c) What to you love about online shopping? 

Apa yang cik ash suka tentang membeli belah dalam talian ini ialah ianya sangat menjimatkan masa cik ash dah tak perlu nak kejar-kejar masa keluar rumah untuk cari barang yang kita berkenan, tidak membazirkan masa yang berjam-jam di suatu tempat cari barang yang kita pilih tu, hanya di hunjung jari sahaja kita pilih barang selepas tu kita buat pembayaran, apabila selesai buat pembayaran kita tunggu la barang yang kita beli sampai depan rumah kita.. hihihihi.. 

Lagi yang cik ash suka membeli belah secara dalam talian di lazada kerana cik ash shopping pada bila-bila masa tak kira pagi,petang dan malam nak shopping, lagi pulak cik ash ni bab memilih barang biar puas hati lepas itu baru bincang dengan suami bila persetujuan bersama baru la cash out barang itu.  


d) Which product did you buy or are you planning to buy on lazada during the Online Revolution Sales? 

tefal

Produk dalam perancangan cik ash nak membeli belah di lazada bersempena dengan lazada Online Revolution 2017 ini ialah Tefal Excite Black 7 Piece Non-Stick Set Harga sebenar dalam RM500 sempena dengan lazada online revolution  harga turun jadi RM389.00. Cik Ash duk berkena n sangat sebab tengok Sheila Rusly duk guna dalam rancangan ketuk-ketuk ramadan..alang-alang shopping beli la satu set terus kan hihihihi.. 

Ok la itu saja yang cik ash nk kongsikan dengan anda semua mengenai Lazada Online Revolution 2017, kepada anda yang minat shopping cepat-cepat la pergi shopping di  https://www.lazada.com.my/online-revolution bermula 11 November 2017 hingga 14 Disember 2017.



This post have 7 komentar

avatar
Unknown delete November 11, 2017 at 11:21 AM

Hadiahnya yang ditawarkan best best kan kak, kalau menang memang shopping sakan. goodkuck !

Ira ni masih kepam entri contest ni aduhh jap nak cari idea menulis jugak lah --'

Reply
avatar
Wani Sukarno delete November 11, 2017 at 11:28 AM

tak terjoin lagi.. lazada kalau dia buat contest memang tip top bab hadiah tu.. x de la plak tahun ni surprise box dari lazada.. all the best cik ash

Reply
avatar
SalbiahM delete November 13, 2017 at 8:16 AM

Good luck cik Ash! Menarik contest ni sebab lagi ramai join hadiah jadi lagi mahal.

Reply
avatar
Galaksi Viral delete November 15, 2017 at 10:18 PM

Good luck for GA. Semoga ada rezeki nanti. InsyaAllah. Aamin. :)

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post