Tuesday, November 21, 2017

author photo
Nutox Stay Young | Assalamualaikum.. Hai, harap semuanya sihat walafiat ya.. berjumpa lagi kita hari ini..

nutox

Sebenarnya cik ash tak ada share apa pun saja-saja suka nak kongsikan yang cik ash ada dapat satu produk daripada Nutox Advanced Serum Concentrate tu.. ala barang sample free jer pun jadi la kan.. cik ash ni bab barang free memang laju nak dapat senang saja request jer sample nanti tunggu dalam 2-3 minggu barang tu sampai la..

Produk Nutox Advanced Serum Concetrate terdapat 2 pack sample, cik ash dah guna best gak la pakai serum ni ok jer muka..nanti boleh beli lagi la nutox ni.. hahhahahha.. 




nutox

Apa yang cik ash taw pasal Nutox   ini ianya diperkayakan dengan sarang burung dan dipertingkatkan lagi dengan Teknologi Actigenic+, Nutox Advanced Serum Concentrate diformulasi untuk mengurangkan kesan penuaan seperti garis halus, kedutan, kekusaman dan ketidakanjalan. Maafaat dari Algee Makro dan ekstrak Gentian India, Actigenic+mengaktifkan struktur kulit dengan serta-merta, menjadikan kulit lebih anjal dan tegang. 
 
nutox2


Nutox Advanced terbukti berkesan menggunakan seramai 118 orang wanita Malaysia yang telah memcuba Nutox Advanced ni bersetuju bahawa mereka kelihatan lebih muda dalam masa hanya 7 hari! 98% daripada wanita bersetuju bahawa kedutan mereka berkurangan dan saiz pori-pori lebih kecil, manakala 97% juga berkata bahawa garis halus di wajah mereka telah berkurang.

Untuk kelihatan lebih muda dalam masa hanya 7 hari, cubalah Nutox Advancer Serum Concentrate (RM79.90, 30ml), kini anda boleh didapati produk ini di pasar raya, farmasi dan pasar raya besar yang terpilih di seluruh Malaysia.. Maklumat lanjut anda juga boleh ikuti Nutox Malaysia di Facebook NutoxStayYoung

This post have 4 komentar

avatar
Lyana Ishak delete November 21, 2017 at 7:51 AM

Yana lama teringin nak pakai Nutox.. Tapi mcm tak mampu lgi.. Best produk nie..

Reply
avatar
Cik Ash delete November 21, 2017 at 7:57 AM

sama la akak angan2 nak pakai hahahhah tu harap dapat sample boleh try hihihihi

Reply
avatar
sitirohaida delete November 21, 2017 at 11:01 AM

teringin nak flawless macam fazura ni.. hehehe

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post