Thursday, November 23, 2017

author photo
Safi Rania Gold Di Formulasi Beetox Technology  | Setiap wanita ingin kelihatan cantik, seperti juga cik ash, kalau ikut safi ini memang dah popular sejak zaman sekolah lagi masa tu cik ash memang penguna setia produk daripada safi hihihihi, cik ash pernah guna safi balqis, masa tu remaja lagi, bila dan masuk 30an adalah cuba satu produk skincare yang sedang popular tu , cik ash cuba la pakai mula-mula penggunaan muka ok sangat, bila slow-slow stop muka kembali asal tapi tak teruk macam dulu. 


Rangkain Safi Rania Gold Beetox Technology
Baru-baru ini cik ash ada ternampak Safi Rania ada memperkenalkan Safi Rania Gold di formulasi oleh Beetox Techology, rangkaian ini merupakan antipenuaan yang diperbaharui dengan formulasi Teknologi Beetox dan Bio Nano GOLD 24K.  Untuk memberi wajah kelihatan anggun muda dan berkekalan dengan sel kulit yang memutih macam jiwa remaja. Antara kandungan yang terdapat di dalam rangkaian Safi Rania Gold ini ialah :- 


Nano GOLD 24K- ianya menyerap ke dalam lapisan dermis dan merangsang kolagen agar terstur kulit lebih anjal dan halus malah mampu mengurangkan kedalaman kedutan dengan lebih ketara. 

Honey - merupakan pelembap semulajadi untuk mengekalkan lembapan dan meningkatkan keanjalan serta kehalusan kulit.

Royal Jelly - kaya dengan 20 jenis asid amino, vitamin dan mineral untuk pembaharuan kulit dan menenangkan kulit yang stress dan tidak bermaya. 

Propolis - merupakan antioksidan semulajadi yang melawan radikal bebas untuk mencegah penuaan awal. 

Bee Venom - kuliy akan menegang seolah bertindakbalas terhadap sengantan lebah. Hasilnya kulit menjadi lebih anjal.
Di dalam rangkain produk safi rania beetox technolgy ada langkah-langkah untuk mengunakkan cara dengan betul baru kulit kita nanti kelihatan anjal, cantik berseri-seri nanti...Jom usha langkah-langkah untuk cantik ni di bawah :- 

Produk Membersih 


Langkah 1  -  Membersih ( Antara produk untuk membersih muka ialah Pembersih solekan (Honey), Pembersih Wajah (Royal Jelly) , Gel Pembersih Wajah (Honey), Pembersih Wajah Lembapan Mendalam (Honey & Royal Jelly) dan Skrub Wajah (Propolis)


 Produk Menyegar



Langkah 2 -  Menyegar (Antara produk penyegar untuk bagi muka ialah Penyegar (Honey), Semburan Booster & Penyegar (Royal Jelly) , Esen Emas Keremajaan (Honey).


     Produk Merawat

Langkah 3 - Merawat (Antara produk untuk merawat struktur kulit ialah Serum Konsentrasi 50x (Beetox &Propolis), Eliksir Keremajaan (Beetox & Propolis).



Produk Melembap 

 Langkah 4 -  Melembap ( Produk untuk bagi lembapkan kulit adalah krim pelembap siang SPF25PA++IR (Propolis) dan Krim pelembap malam (Royal Jelly)


 Produk Kecantikan

 Langkah 5 - Menyeri  (Antara produk untuk menyerikan kulit ialah Krim CC SPF37++IR ,Masker Keremajaan dan Krim Kecantikan)


Itu jer lima langkah yang cik ash share dengan anda semua, tak lupa juga kelima-lima langkah boleh juga di gabungkan dengan produk-produk di atas itu mengikut gabungan yang disenaraikan di bawah ini :- 

antara produk gabungan

Rangkain produk Safi Rania Gold yang cik ash sedang guna ialah pembersih wajah,Esen Emas Keremajaan, Eliksir Keremajaan (Beetox & Propolis), Krim pelembap siang. setakat penggunaan 4 rangkaian ni muka ok tak mengalami masalah lagi..suami kata nampak ada perubahan sikit.. wahhh syok taw bila suami puji kita hihihihi..

Pembersih Wajah (Royal Jelly) 


Pembersih Wajah

Cik Ash mengunakan Pembersih wajah yang di formulasi Micro-Foam dan agen antioksidan secara mendalam. Untuk kelihatan wajah bersih dengan sempurna, seharusnya bersihkan muka dengan menggunakan pembersih muka yang betul. masa menggunakan pencuci muka best sangat guna bau manis madu hahahaha..


Esen Emas Keremajaan

Esen Emas Keremajaan

Cik ash menggunakan Esen Emas keremajaan untuk bagi muka segar, Esen ini diformulasikan dengan Bio Nano Gold 24K , Gold flak 24K dan protein sutera, Juga merupakan kuasa melembap sehingga 24jam yang bagus dengan Hyaluronic untuk menjadikan kulit lembap dan licin. Bila sapu esen emas ni dekat muka jadi lembap jer tak ada berminyak.

 Eliksir Keremajaan (Beetox & Propolis)


Eliksir Keremajaan

 Cik Ash menggunakan serum yang diperkayakan dengan Beetox Nano Gold 24K & Vitamin C meningkatkan keanjalan 3x, ia juga merawat pada lapisan epidemis dan memudarkan pigmentasi dengan berkesan. bila menggunakan serum eliksir ni pulak rasa ada nampak jerawat tu surut sikit-sikit.
  

Krim Pelembap Siang SPF25PA++IR (Propolis)

Krim Pelembap

Krim Siang ini cik ash guna untuk melembapkan kulit, ianya berfungsi sebagai pelembap dan mengukuhkan struktur kulit agar kelihatan tahan sinaran UV,UVB dan IntraRed. Selain itu di waktu malam anda juga boleh lindungi kulit dengan Krim Pelembap malam. selalunya kalau pakai pelembap muka akan berminyak kan.. tapi dengan krim pelembap siang safi rasa best sangat muka tak ada berminyak mana.. 


 


Ok la itu saja cik ash nak kongsikan dengan korang semua, cik ash dah jatuh cinta dengan produk safi rania gold beetox ni, ni pengalaman cik ash menggunakan produk Safi Rania Gold Di Formulasi Beetox Technology ini tak ada kesan merah-merah pun,Kesan mungkin berbeza mengikut kulit dan cara penggunaan individu ya. Kepada anda yang ingin memcuba produk ini boleh dapatkannya di pasaran dengan harga yang sangat berpatutan. Untuk Maklumat lanjut mengenai produk ini anda boleh berkunjung ke :- 

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/safimalaysia/


This post have 10 komentar

avatar
Shafyqah Azahar delete November 23, 2017 at 10:43 AM

haritu ada nampak, nak beli taknak beli, nak beli ke taknak haha last last takbeli lepas ni kalau jumpa nak belilah yang serum tu

jemput join giveaway sha - http://shafyqahazahar.blogspot.com/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

Reply
avatar
Shikin Razali delete November 23, 2017 at 12:30 PM

Info yang bagus.. Dulu penah pakai tapi sekarang kulit saya dah tak sesuai lagi.. =)

Reply
avatar
Najah Mustapa delete November 23, 2017 at 6:49 PM

saya pakai safi yang biasa je. heheh
(sbb saya igtkan yg gold dan diamond ni utk yg lebih dewasa)

Reply
avatar
✿Cik Cappuccino Latte ✿ delete November 23, 2017 at 8:02 PM

Ccl tag yer.jemput join
http://cikcappuccinolatte.blogspot.my/2017/11/birthday-giveaway-november.html

Reply
avatar
✿Cik Cappuccino Latte ✿ delete November 23, 2017 at 8:06 PM

Jemput join http://cikcappuccinolatte.blogspot.my/2017/11/birthday-giveaway-november.html

Reply
avatar
azlina ina delete November 24, 2017 at 7:57 AM

menarik!! bahan bahan yang digunakan itu memikat hati ina.Bukan sekadar luaran jer..

Reply
avatar
Burgess delete April 17, 2018 at 5:58 AM

These "standard strategies" end up wasteful after at some point. Be that as it may, players can even now win gold in the event that they know the how-to-do's and what-to-do's of sales management firm cultivating. jewellery online

Reply
avatar
Kaira delete November 14, 2022 at 6:55 PM

Thanks for sharing the details.

Are looking for jewellery that protects you & your loved one from the negative energy?

Shop the premium collection of evil eye jewellery for women & girls online. Explore handcrafted evil eye earrings, evil eye bracelets, evil eye rings, evil eye necklaces from Outhouse.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post