TICKER

Thursday, December 28, 2017

Balm Bayi Tok Syed Berasaskan Bahan Semulajadi Halal Lagi Suci

Balm Bayi Tok Syed Berasaskan Bahan Semulajadi Halal Lagi Suci | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar Cik Ash harap semunya berada dalam keadaan sihat walafiat ya..Pernah tak korang dengar Balm Bayi Tok Syed. Kalau tak pernah dengar Cik Ash nak kongsikan dengan anda semua dekat bawah ni.

Balm Bayi Tok Syed

Cik Ash pun pertama kali diperkenalkan dengan produk Balm Bayi Tok Syed ni, Balm Bayi Tok Syed merupakan keluaran  syarikat tempatan Tok Syed Distribution Sdn. Bhd. Balm ini seharusnya ada di setiap seisi rumah kerana ianya satu produk yang dapat membantu melegakan batuk,selsema,hidung tersumbat dan pelbagai masalah lagi, sebab itu balm di katakan ianya balm serbaguna yang telah diproses di kilang yang bertaraf GMP ini, yang telah diadun daripada bahan-bahan semulajadi dan bukan hanya dikhususkan bagi bayi sahaja, malah ianya juga selamat digunakan untuk semua golongan sehingga orang dewasa. Tidak kira lelaki mahupun wanita. Setelah melalui beberapa peringkat R&D ini, didapati bahan-bahan terutama yang terkandung di dalam balm ini dapat memberikan kesan yang sangat baik kepada yang menggunakannya. Ini kerana sebahagian besar kandungan bahanya diperkaya dari bahan-bahan yang halal lagi suci merupakan warisan herba sepanjang zaman. 

Tesktur Balm Bayi Tok Syed

Antara kandungan bahan-bahan yang digunakan didalam Balm Bayi Tok Syed ini seperti di bawah ini 

Beeswax 
Beeswax
Beeswax ataupun dikenali juga sebagai Lilin Lebah ini merupakan pekatan bahan asli yang dihasilkan daripada lebah serta dapat membantu radang kulit. 

Minyak Kelapa Dara 

Minyak Kelapa Dara

Minyak kelapa dara yang sangat terbukti kebaikkannya yang diiktiraf di seluruh dunia. Ianya sangat terkenal di dalam industri penjagaan kesihatan.

Minyak Bunga Matahari 

Minyak Bunga Matahari

Minyak bunga matahari yang diekstrak dari bijinya kaya dengan nutrien yang seimbang komposisnya. Kandungan Viramin E dan asid lemak Omega 6 yang tinggi menjadikannya sangat efektif untuk urutan luar. 


Pati Minyak Lavender 

Pati Minyak Lavender

Pati Minyak Lavender ada bahan utama berfungsi mengurangkan tekanan. Dengan wangiannya yang menenangkan. Pati Minyak Lavender ini bukan sekadar sebagai bahan aromaterapi, kebaikannya di dalam demam dan selsema juga sangat terbukti. 


Cik Ash sangat berpuashati dengan Balm Bayi Tok Syed ni kerana ianya selamat digunakan dapat memberikan keselesaan kepada bayi anda dan juga golongan dewasa.  Ramai dah yang memcuba produk Balm Tok Syed ni mereka mengatakan sangat berpuashati dengan produk keluaran tok syed ini , so anda boleh tengok testimoni daripada pengguna dekat bawah ini pengalaman pengguna balm bayi tok syed ini :- 

Testimoni Balm Bayi Tok Syed

Testimoni Balm Bayi Tok Syed

Testimoni Balm Bayi Tok Syed

 
Testimoni Balm Bayi Tok Syed

Cara untuk menggunakan Balm Bayi Tok Syed ini ialah seperti di bawah ni 


1. Sapukan balm dan urut perlahan-pelahan pada tapak kaki


2. Urut pelahan-lahan di belakang badan 


3. Urut pelahan-lahan di bahagia dada


4. Ia juga boleh disapu sedikit di bahagian "T" muka.  

Review Pengalaman Menggunakan Balm Bayi Tok Syed 
Di sini Cik Ash sertakan pengalaman cik ash menggunakan Balm Bayi Tok Syed ini, Cik Ash ada sapu balm ini kepada ibu mentua cik ash di bahagian tapak kaki, tulang belakang, dada, di  bahagian muka "T" tu, alhamdulilah  ibu mentua dapat tidur lena sikit sebab dia mengalami batuk kuat, semasa sapu balm ini dekat ibu mentua, ibu mentua Cik Ash ada bagitaw balm ini tidak melekit lagi bau yang sedap jer, panas pulak tak ada pedih balm ini panas halus-halus gitu tak macam minyak panas tu. Ibu mentua Cik Ash kata dia tidur malam batuk dah berkurang,tekak dia rasa selesa bernafas.  Manakala untuk suami Cik Ash ada juga bagi dia guna balm ni, suami selalu gatal-gatal kalau salah makan benda yang boleh buat dia alergik, masa gatal-gatal tu la Cik Ash kesian tengok dia, apa lagi Cik Ash terus la sapu balm ni di tempat yang gatal tu, suami kata selepas Cik Ash sapu balm di sekitar kawasan gatal hilang terus gatal tu. Suami ada bagitaw masa pakai balm ini berangin sekejap tak ada melekit pun. Untuk Cik Ash juga ada cuba pakai dekat kawasan muka sapu dalam kawasan 'T' muka tu untuk hilangkan selesema dan sakit kepala, Alhamdulilah syukur sangat keserasian kami sekelurga guna produk Balm Bayi Tok Syed memang terbaik sangat balm serbaguna untuk menyelesaikan segala masalah.. Cik Ash rekemen kan anda semua harus memcuba produk ini taw.. 


Cara untuk mendapatkan Produk Balm Bayi Tok Syed ini melalui agen-agen yang berdaftar di Stockist yang ada di seluruh dunia. Selain itu anda juga boleh dapatkan balm ini secara terus menerusi butiran seperti dibawah ini :-  

No Hotline : 016-8262990 
Harga Produk : RM80 (Tak Termasuk Postage)




40 comments:

  1. ina suka produk local untuk balm ni.Sebab ianya memang betul berkesan..tengoklah ingredient dia pulak.. kualiti setanding harga

    ReplyDelete
  2. Sha suka balm ini.. Bila pakai tak rasa panas dan selesa..

    ReplyDelete
  3. bahan-bahan yang di gunakan semulajadi

    ReplyDelete
  4. Wah panjang lebar cik ash review..

    Macam best produk ni 👍😍

    ReplyDelete
  5. Balm tok syed ada jgk tgk info kt fb tok syed ni.. Ramuan dia pun dr bahan semula jadi sgt elok utk semua umur guna

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu zaza memang elok utk semua golongan

      Delete
  6. Ramai kata best, ni kalau ada ank kena ada juga, senang tidu tak terganggu

    ReplyDelete
  7. wahh bagusnya, banyak juga kelebihan balm ni. dari budak-budak sampai dewasa boleh pakai. nanti nak check la. hehehe

    ReplyDelete
  8. Wahh.. Menarik produk ni.. Bahanw dia pon best2. Boleh suggest kat kakak la lps ni..

    ReplyDelete
  9. Firts time dengar brand ni sebenarnya. tp macam bagus jugak.

    ReplyDelete
  10. Bkn sje baby.. org pon boley ni cik en selalu hidung tersumbattt

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu cik en...kena cuba cik en produk ni

      Delete
  11. Menariknya produk ni. Boleh cuba untuk anak-anak nanti

    ReplyDelete
  12. Ni bekas dia bsr tak.. Balm mcm ni elok dan sesuai utk pelbagai peringkat umur

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye bekas dia besar.. memang sesuai untuk peringkat umur..

      Delete
  13. Wow...complete review pasal balm ni.
    Good information!

    ReplyDelete
  14. Wah bagusnya balm ni..nak kne ade ni

    ReplyDelete
  15. Bestnya. Wajib miliki nya ni untuk kegunaan seisi keluarga.

    ReplyDelete
  16. Bagus balm tok syed ni.. Wangi lak tu.. Akak suka..

    ReplyDelete
  17. saya dah cuba dan bayu dia memang sedap

    ReplyDelete