Tuesday, December 19, 2017

author photo
Keywords Blog Cik Ash #31  | Assalamualaikum.. Hai, cik ash harap semuanya sihat walafiat ya.. semoga dipermudahkan segala urusan anda.

Keywords Blog Cik Ash #31| Assalamualaikum... Hari ini saja-saja nak share entri ini dekat blog lama dah tak share pasal keyword yang orang cari dekat blog cik ash ni.. sepanjang bulan November 2017 aritu ramai yang search pasal lagu dalam drama dendam aurora, patut la view dekat blog tinggi naik rupanya ramai yang nak taw lagu apa dalam drama itu. 


Manakala untuk pelanggan astro pulak ramai juga yang search pasal astro bagi siaran percuma baru memang sangat puas hati 2 minggu duk bukan astro yang tak langgan hahahhaha.. tambah-tambah movie hantu astro 404 tu.. 

Tak lupa juga ada yang mencari mengenai Anugerah Skrin ada juga yang search mungkin ada yang nak taw keputusan pemenang siapakan tak payah susah nak cari meh baca dekat  SINI

Yang paling best drama fiplina The Promise (Pangako Sayo) yang sudah lama ditayangkan dekat televisyen masih ada yang mencari sekarang nampak walaupun entri dah lama orang akan tetap mencari jugak.

Ok la, itu jer yang cik ash nak kongsikan dengan korang semua mengenai keyowrd dekat blog cik ash.. itu jer setakat ini carian yang popular dekat blog, jumpa lagi nanti ya..

This post have 5 komentar

avatar
zuhaira nasrin delete December 19, 2017 at 11:26 AM

sukakan bila orang baca entry kita walaupun dah lama. menunjukkan masih beri manfaat :)

Reply
avatar
Shalimar Yusof delete December 19, 2017 at 12:00 PM

waahh..ramai org cari pasl hiburan nih

Reply
avatar
Ciktie delete December 19, 2017 at 1:07 PM

suka tengok cerita pengako sayo tu.. best

Reply
avatar
Mas FVOME delete December 22, 2017 at 10:55 PM

waah ! *terus g check keywords blog sy..haha

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post