-->
banner

Teman Hebat

TERBARU BY CIK ASH

Wednesday, January 3, 2018

author photo
Rezeki Tahun Baru Alhamdulilah | Assalamualaikum, hai korang semua apa khabar cik ash harap semuanya sihat la di tahun baru ni ya, kalau tertiba sakit cepat la pergi klinik ya.


Alhamdulilah permulaan di tahun baru tertiba dapat PM facebook daripada blogger kak Bee Hashim Cik Ash menang giveaway yang dia buat aritu, memang terkejut sangat alhamdulilah rezeki di tahun baru buat Cik Ash.. hihihihi..

Tak sabar nak tengok barang tu walaupun Cik Ash dah pernah dapat Produk Betadine  sebelum ni join giveaway rakan blogger yang lain  hihihi.. tambah koleksi barang bestnya.

Ok la korang itu jer Cik Ash nak kongsikan rezeki Cik Ash di awal tahun baru ni, alhamdulilah syukur Allah berikan rezeki Cik Ash lagi. 
your advertise here

This post have 5 komentar

avatar
Dilah delete January 3, 2018 at 8:51 AM

tahniah cik ash.. permulaan yg baik utk tahun 2018 ni..

Reply
avatar
Lea Azleeya delete January 3, 2018 at 9:44 AM

Tahniah Ekin.. Pembukaan tahun baru yg baik.. :)

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post

Advertisement

Themeindie.com