Saturday, February 3, 2018

author photo
Entri Terbaik Januari 2018 | Assalamualaikum, Hai korang semua, apa khabar harap semuanya sihat hendaknya. Selamat pagi ya.. hari ini Cik Ash nak kongsikan dengan anda semua entri terbaik di blog Cik Ash ni... 





Kesemua yang tersenarai di bawah entri yang terbaik sepanjang Januari aritu ..so korang nak tengok entri apakah yang Cik Ash nak kongsi boleh jugak baca semula kisah ni kan jom Cik Ash kongsi dekat bawah ni. 

1.  Safi Rania Gold Di Formulasi Beetox Technology - Entri safi rania gold ni paling ramai view sepanjang bulan januari aritu disebabkan dapat traffik daripada SINI .

2.  Dapat Voucher VVIP Tonton - Entri ni juga ramai yang view mungkin sebab Voucher VVIP untuk tengok Tonton kan, benda free siapa la yang tak nak rugi la kan.. 28 februari ni tamat vvip cik ash. 

3.  Install Kodi Dalam Android Box HyppTv - Entri ni juga ramai yang view kalau ikut entri ni dah lama cik ash tulis tahun 2016 lagi.. masih ada lagi yang nak cari pasal Kodi ni..

4. Idea Hadiah Perkahwinan Dan Ulang Tahun Perkahwinan - Musim orang nak kahwin raya cina kut ramai yang cari pasal ni, sebab raya cina ramai yang akan kahwin cik ash ada dapat 3 jemputan kahwin 2 kedah satu dikelantan... yang kelantan memang tak dapat balik dah.. 

5. Entri Terbaik Sepanjang Tahun 2017 - Entri ni Cik Ash share mana-mana entri yang popular pada tahun 2017 aritu memang banyak senarai entri yang menduduki 1k view.. 

6. Drama Lelaki Itu Pemilik Hatiku Slot Akasia TV3 - Drama ni pun popular masa sebab tu ramai yang masih mencari lagi kan.. Cik Ash tengok jarang-jarang hahahha.. 

7.  Nasi Tumpang Sedap - Entri ini pulak Cik Ash ada balik kelantan bulan 9 tahun lepas kongsi la pengalaman makan nasi tumpang yang sedap tu, memang puas hati makan taw. nak taw lebih lanjut klik la link tu.

8.  First Time Buat Laksa Penang - Yang ni pulak entri Cik Ash yang pertama cuba buat laksa penang, dalam gambar kuah nampak ceroii sebab Cik Ash buat tak pedas perut tak boleh makan pedas kan.. hihihihi.
entri ini Cik Ash join giveaway yang dianjurkan oleh sis hawa. semoga ada rezeki la nanti hihihi..

Ok la korang tu jer entri terbaik januari 2018 untuk bacaan korang ya.. jumpa lagi di entri yang lain.. Cik Ash ada urusan dekat luar ni ya..



This post have 14 komentar

avatar
Wani Sukarno delete February 3, 2018 at 11:06 AM

wow best2 entri dia hii.. all the best nanti buat lagi yang meletop untuk bulan Feb

Reply
avatar
mamapp delete February 3, 2018 at 12:10 PM

wah entry yg best2 tu.. tahniah

Reply
avatar
Jari Manis delete February 4, 2018 at 12:11 AM

wow..Ekin! terbaiklah..teruskan ber blog ye

Reply
avatar
Khir Khalid delete February 4, 2018 at 1:48 AM

Tahniah cikash.. salam ukhwah berblogging :)

Reply
avatar
Cik Ash delete February 4, 2018 at 2:47 PM

Xde hebatnya rabia.. Masih di bawah lagi ni

Reply
avatar
Mimie delete February 4, 2018 at 3:02 PM

Tahniah Cik Ash.byk juga entry yg tgi view ye

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post