Friday, February 2, 2018

author photo
Selamat Pagi Jumaat | Assalamualaikum.. Hai korang semua apa khabar, Cik Ash harap semuanya sihat walafiat ya.. 


Dah masuk hari jumaat di bulan februari alahai sekejap sahaja kan, ada sesiapa masuk blog Cik Ash nampak lain jangan terkejut ya, ubah angin sikit hahaha.. di tahun baru ni nak berwajah baru dekat blog. semuanya tukar nampak macam blog baru la pulak.. alahai... sempena dengan ulang tahun hari lahir Cik Ash ubah selera blog ni.. hihihihi..

Tak pe buat macam buka buku baru di tahun baru ni, harap bersabar selepas ni kalau ada penurunan sikit dekat blog ni.. hahahaha... semoga Cik Ash terus bersemangat untuk menulis dekat blog ni.

Doakan Cik Ash berjaya dalam dunia blogging ya kawan-kawan semua, blogger picisian lagi ni masih bertatih-tatih dalam blogging ni. masih lagi dikekalkan dengan warna purple dekat blog ni.. nampak sangat kan minat purple hahahahha... Blog Cik Ash ni telah di editkan oleh sis hawa . 
Terima kasih sis hawa.. 

Ok la korang semua Cik Ash nak undur diri dulu, nak sambung buat kerja dekat rumah ni. jumpa lagi di entri yang lain ya.. 

This post have 20 komentar

avatar
Ika.S delete February 2, 2018 at 8:24 AM

Wah, lama la cik ash :) Happy blogging and salam jumaat hee

https://ikashoid.blogspot.my/2018/02/book-review-barongan.html

Reply
avatar
azlina ina delete February 2, 2018 at 10:28 AM

patutlah cantik..eheheheh. salam jumaat cik ash.. mog amurah rezeki

Reply
avatar
el delete February 2, 2018 at 11:04 AM

semoga terus suksess ekin

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete February 2, 2018 at 11:11 AM

cantiknya blog akak tahniah ya domain baru template blog baru

Reply
avatar
Ciktie delete February 2, 2018 at 11:31 AM

Selamat pagi cikash!! cantik design baru cikash ni

Reply
avatar
Abam Kie delete February 2, 2018 at 12:01 PM

teruskan menulis entri2 yg bermanfaat ye, cik ash?

Reply
avatar
HALIMAH BINTI MUHIDEN delete February 2, 2018 at 3:34 PM

Salam...Cik Ash kak dtg singgah nk tgk wajah blog cik Ash yg baru dan cantik rupawan, nti kak pun nk tukar wajah baru/

Reply
avatar
Jari Manis delete February 4, 2018 at 12:14 AM

sweet wajah baru ni..purplr lawa...sis Jm pun suka purple

Reply
avatar
Cik Ash delete February 4, 2018 at 2:51 PM

Tq ina.. Biasa jer pun.. Hahahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete February 4, 2018 at 2:51 PM

Template akak nak tukar.. Domain tu suami yang bagi hadiah hahahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete February 4, 2018 at 2:52 PM

Hihihihi hasil.kerja sis hawa kan

Reply
avatar
Unknown delete February 13, 2018 at 9:54 AM

lame sgt tak singgha ni.. tak tau bape kali tuka da

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post