Thursday, March 15, 2018

author photo
Drama Bicara Cinta Tertangguh | Assalamualaikum.. Hai korang semua lamanya menyepikan diri dekat blog ni.. maaf la kesihatan kurang baik sikit loni. hihihihi..

Drama ini merupakan adapitasi daripada novel Bicara Cinta Tertangguh iaitu karya daripada Lynn Dayana yang akan mengandingkan lakonan hebat Amar Asyrat dan Nina Iskandar. Drama ini diarahkan oleh Zul Huzaimy, merupakan terbitan A.Aida Production Sdn.Bhd. Akan disiarkan bermula 16 Mac 2018 , setiap jumaat jam 6 petang di Salam HD saluran (UnifiTV). So siapa ada rekoder Hypttv ni boleh tengok Cik Ash ada jer nanti boleh layan hihihihi..

Drama 13 episode ini membariskan pelakon yang lain jugak iaitu Aida Khalida, Badrul Muhayat, Nor Albaniah, Putra Amaris, Mimi Ernida, Anner Ariffin, Afzan A.Rahman,Lan Siro, Hana Nabilah.


Sinopisis Bicara Cinta Tertangguh 
Berkisahkan cinta antara Suriya Hanum dan Luqman Hakim, Luqman Hakim merupakan penjual sayur. Pertama kali Luqman menatap wajah Suriya, dia bertekad bahawa Suriya adalah 'suri' hidupnya. Susah mahu memikat hati Suri. Tapi bila cinta bersambut, ada halangan pula. Pinangannya ditolak oleh ibu bapa Suri dan memberi laluan untuk Damia mendekati Luqman. 

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post