TICKER

Monday, April 30, 2018

Anak Artis Yang Baru Lahir

Anak Artis Yang Baru Lahir | Assalamualaikum.. Hai korang semua, apa  khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat.


Cik Ash selalu intai-intai instagram artis nampak ramai artis yang selamat melahirkan baby, Tahniah Cik Ash ucapkan kepada semua artis yang telah melahirkan baby yang sangat comel. Bila la  Cik Ash dapat timang anak sendiri semoga dirinya sabar dan tabah macam Datuk Sri Siti Nurhaliza Dan Adam Corrie lama menunggu Allah kurniakan zuriat, insyaAllah suatu hari akan tiba diriku untuk menjadi Ummi ... Berangan dah Cik Ash nak suruh anak panggil Ummi.. hahahha...Tenang jer tengok baby geram dan peluk anak artis-artis ni hahaha..

Antaranya artis-artis telah selamat melahirkan baby seperti dibawah kredit instagram artis yang Cik Ash nak sharekan di bawah ini.

Kredit Instagram  Nora Danish

Kredit Gambar IG CDTK




Kredit gambar IG LindaOnn

Kredit IG Zizie Izette

Anak FizoMawar
Anak Jihan Muse

6 comments:

  1. Alhamdulillah...moga anak-anak ini sentiasa mewah dengan kasih sayang Allah SWT.

    ReplyDelete
  2. semua pown comel belaka...salam perkenalan....

    ReplyDelete
  3. letaklah pic anak cik ash. kan cik ash retis jugak kan? hehehehe

    ReplyDelete
  4. Suka tengok Aafiyah dan Baby ND.

    ReplyDelete