Tuesday, April 17, 2018

author photo
Drama Cinta Fatamorgana Episod 1 hingga 27 (Akhir) | Assalamualaikum.. Selamat pagi selasa hari ini tak ada nak sharing apa yang menarik pun hanya sharing tentang drama yang pernah tercetus kontroversi sewaaktu ketika dahulu.. Kalau yang masih ingat la.


Cinta Fatamorgana

Apabila Cik Ash baca sinopsis drama ni nampak macam menarik tetapi waktu keudara jarang sangat Cik Ash nak tengok, Cik Ash layan online jer. Drama Cinta Fatamorgana ni diarahkan oleh pengarah Heykal Hanifah. Antara pelakon yang terlibat dalam drama ini seperti Aerill Zafrel, Azar Azmi,Syazuwan Hassan, Nazeera Sardi dan ramai lagi yang terlibat

Drama sebanyak 27 episode ini bersiaran di TV3 di slot Akasia jam 7.00 malam. Drama ini bukan drama adaptasi novel langsung ya. So nak taw kisah drama kena tengok sampai habis hahaha... Jom usha sinopsis tentang drama ini dekat bawah Cik Ash kongsi.



Sinopsis Drama Fatamorgana 
Mengisahkan kisah antara Huzair dan Rifqi yang berkawan baik sejak kecil dan sama-sama mempunyai perasaan pada Nur Wildad. Selepas SPM, ayah Huzair membiayai pendidikan mereka di Universiti. Huzair dan Wildad kemudiannya bertunang, namun ketika Huzair sibuk dengan kerjanya, hubungan Rifqi dan Wildad semakin erat. Setelah sembuh, dia kembali untuk menuntut dan Rifqi mengalah, namun Huzair menyedari bahawa Wildad lebih menyintai Rifqi lebih dari dirinya. 


Tonton Drama Cinta Fatamorgana 


#cintafaramorgana
#dramabersiri

This post have 5 komentar

avatar
Mar Mansor delete April 17, 2018 at 1:50 PM

cinta sesungguhnya memerluka pengorbanan
JanjiKita

Reply
avatar
ray delete April 17, 2018 at 6:27 PM

drama sgt cite ni. hahaha tgk satu episode je

Reply
avatar
Del Asyraf delete April 17, 2018 at 7:44 PM

Del layan, tapi sekejap2..haha Singgah sini

Reply
avatar
adianiez AIDA delete April 24, 2018 at 9:17 AM

Aeril sambung terus berlakon dari zahir tak terucap kan. Karakter yg berbeza.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post