Wednesday, April 4, 2018

author photo
Entri Terbaik Mac 2018 | Assalamualaikum, Hai korang semua, apa khabar harap semuanya sihat hendaknya. Selamat pagi ya.. hari ini Cik Ash nak kongsikan dengan anda semua entri terbaik di blog Cik Ash ni... 


Kesemua yang tersenarai di bawah entri yang terbaik sepanjang Maca aritu ..so korang nak tengok entri apakah yang terbaik sepanjang bulan Mac 2018 aritu kan jom tengok dekat bawah ini. 

1. Lagu Ost Drama Tak Ada Cinta Sepertimu - Drama ini memang sedang treding dekat semua media social, sebab drama ini memang best Cik Ash suka dengan lakonan Syafiq Kyle dan semua pelakon dalam drama ni.

2. Lagu Ost Drama Tiada Arah Jodoh Kita- Drama ini pulak best gak tapi dah habis siarannya masih ada lagi yang view sebab suka dengan lakonan Syukri Yahya tu hahahaha..

3. Cara Nak Tukar Password Streamyx - yang ini pulak entri dah lama Cik Ash kongsi pada tahun 2016 tapi masih ada lagi search cara untuk tukar pass streamyx.

4. Sabun Anggun Pesona JSD - Cik Ash ada menang contest dapat sabun anggun pesona sekarang jadi penguna tegar. memang best pakai sabun hilang segala daki kat tubuh hihihi..

5. Wonderful March Giveaway by Raydah - Ini saja-saja Cik Ash isi masa lapang support rakan blogger join giveaway diaorang kalau rezeki menang alhamdulilah.

6.Safi Rania Gold Di Formulasi Beetox Technology - Entri safi rania gold ni paling ramai view sepanjang bulan januari aritu disebabkan dapat traffik daripada SINI . Cik Ash memang teruskan pakai produk ini sebab nampak serasi dengan kulit muka.

7. Resepi Timun Tumis Air - Popular juga resepi timun tumis air ni sokmo ada orang search cari, menu masakan paling simple memang sedap makan kalau orang tak lalu makan. hihihihi

8. Destinasi Ke Pulau Pangkor - Cik Ash kongsi tentang pangkor walaupun tak sampai lagi bila baca review memang nak masukkan list nak pergi la juga nanti.

9. Drama Tiada Arah Jodoh Kita - drama ini memang popular ada juga yang cari hihihihi.

10. Siti Aafiyah Nama Anak Dato Sri Siti Nurhaliza- Cik Ash kongsi nama anak Datuk Sri Siti Nurhaliza dan Datuk Sri' Khalid tumpang kegembiraan mereka.

Ok la itu jer senarai Entri Terbaik Mac 2018 di blog Cik Ash,selamat membaca korang semua, jumpa lagi dientri yang lain nanti.

This post have 17 komentar

avatar
Ana Jingga delete April 4, 2018 at 4:22 PM

tahniah Ekin, teruskan perkongsian yang baik baik naa , semoga bermanfaat buat kita semua, in shaa allah

Reply
avatar
MisDiarios delete April 4, 2018 at 11:36 PM

fuhh mesti ribu2 readerss ni kan..tahniah kak :D

Reply
avatar
mek yunie delete April 5, 2018 at 11:30 AM

waaa.
antara yang listed tu, mek baca yang pangkor.
memang superb dia punya pemandangan.
harap dapat pergi jugak

Reply
avatar
Ciktie delete April 5, 2018 at 9:11 PM

Tahniah cikash..moga dapat share entri lebih gempak lagi lepas ni

Reply
avatar
Abam Kie delete April 5, 2018 at 10:58 PM

Lama2 bakal jd blogger retis ni! 😀

Reply
avatar
Cik Ash delete April 6, 2018 at 10:31 AM

Terima kak ana.. InsyaAllah

Reply
avatar
Cik Ash delete April 6, 2018 at 10:32 AM

Tak ada ribu2 biasa jer pun

Reply
avatar
izzeyda delete April 6, 2018 at 10:48 AM

tahniah ekin, banyak pasal drama dan lagu ost jer nih yang top..

Reply
avatar
Wani Sukarno delete April 7, 2018 at 10:58 AM

wahh yang top nombor satu pasal lagu.. .. ke semua entry tu bagus lah tu ekin perkongsian yang baik untuk pembaca yang nak cari kan hii

Reply
avatar
sis gee delete April 7, 2018 at 3:19 PM

wahh bagus ada entry pangkor..tak pernah sampai lagi ni..hehe..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post