-->

Wednesday, April 25, 2018

author photo
Wordless Wenesday #106 | Diy Kotak Serbaguna | Assalamualaikum.. Selamat pagi.. Semoga ceria selalu.

Hari saja-saja santai nak kongsi hasil kerja spontan Cik Ash buat kotak tempat simpan buku-buku guna kotak yang banyak kat rumah ni.. hahaha dan hasilnya tengok dekat bawah ni.. main agak-agak ukuran tu  tengok contoh dekat google buat jer...




Ok la out dulu entri ringkas jer namanya hari rabu kan..
your advertise here

This post have 9 komentar

avatar
adianiez AIDA delete April 25, 2018 at 12:42 PM

bagus ekin, rajin.
aida beli aje kotak buku :) ha ha
pemalas nak diy!

Reply
avatar
Sha Mohamed delete April 25, 2018 at 1:27 PM

Cayalah ekin.. ohsem tu DIY sendiri..

Reply
avatar
Sayidah Napisah delete April 25, 2018 at 2:52 PM

wow gempak cik ash. kagumm hehhee

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete April 25, 2018 at 4:09 PM

rabia pun simpan alat mekap dalam kotak

Reply
avatar
Cik Ash delete April 27, 2018 at 9:50 AM

Hahaha puas duk saja aida tu terajin buat benda gini

Reply
avatar
Cik Ash delete April 27, 2018 at 9:51 AM

Hahaha semua benda kotak nampak mesti nak buat time rajin jer la malas xdenya nak pandang kotak tu

Reply
avatar
Cik Ash delete April 27, 2018 at 9:52 AM

Hahaha teruja hasil kerja kan

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post