Tuesday, May 29, 2018

author photo
Hadiah Untuk Suami | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar Cik Ash harap semuanya sihat walafiat. Diberikan kesihatan yang di bulan ramadan ni. Cik Ash loni kurang sihat kena selsema huhuhu.. tu jarang nak update blog ni.


Baru-baru ni Cik Ash ada join contest lazada last minute join saja-saja suka lagipun ada rakan-rakan blogger daripada BPT suruh join kiranya sahut cabaran mereka la terjoin la. Sebelum join ada la niat dalam hati kalau Cik Ash menang contest ni Cik Ash akan shopping barang untuk suami dan kucing kesayangan nanti. 

Alhamdulilah tak sangka sangat apabila Lazada umum pemenang nama Cik Ash tersenarai di tempat yang kedua dapat voucher RM150 di kongsi dengan 3 orang rakan lain. Yang best masa join Cik Ash tag nama fb suami , suami dan facebook Cik Ash satu lagi.. hihihi.. So kesemua voucher Cik Ash bahagikan dekat suami sikit seorang. Adil la kan.. Kalau tag orang mesti kena bagi dekat orang kita tag tu.. Alhamdulilah rezeki Cik Ash dapat voucher oleh blogger Sis Gee sebab kena tag gak. Terima kasih Sis Gee. hihihi.. semoga murah rezeki sokmo deh. 

Kiranya 2 hadiah ni untuk happy annivesary untuk suami hihihi.. Alhamdulilah Hari ini genap Ulangtahun perkahwinan kami yang ke 4 tahun. Semoga perkahwinan ni berkekalan hingga akhir jannah dan semoga kami dikurniakan zuriat yang comel-comel nanti. 

Ok la korang semua Cik Ash out dulu, kesihatan tak mengizinkan ni nak kena rehat dulu. Sory ya belum sempat lagi blogwalking blog.

This post have 4 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post