Monday, May 28, 2018

author photo
Kulit Sempurna, Menawan Tanpa Bintik Hitam Dalam Masa Dua Minggu | Wanita Malaysia nampak perbezaan ketara dengan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum.





Sejak sekian lama, ramai wanita bergantung pada pelbagai produk penjagaan kulit untuk memerangi bintik hitam dan parut jerawat. Tetapi bolehkah masalah ini dapat ditangani dalam hanya masa dua minggu? Ketika mencuba Nanowhite Dark Spot Corrective Serum dalam ujian penggunaan di rumah baru-baru ini, wanita Malaysia mendapati kulit mereka bertambah baik dengan cepat.

Nanowhite Dark Spot Corrective Serum dengan LumiLiteTM baharu diperkaya dengan tiga bahan pencerah yang membantu mengurangkan bintik hitam, memudarkan parut jerawat dan juga memberikan tona kulit yang sekata. Ia mempunyai gabungan teknologi Nano, Omega White-C dan Ekstrak Semula Jadi untuk membentuk konsentrasi pencerah yang menembusi jauh ke dalam kulit untuk penyerapan bahan aktif yang lebih baik untuk memberikan hasil kulit cerah yang berseri dan kekal lama.


Ini bukanlah kata-kata kosong kerana ianya telah terbukti berhasil dalam ujian penggunaan di rumah yang telah dijalankan. Percubaan tersebut memantau keadaan kulit 50 orang wanita Malaysia yang telah menggunakan serum ini selama 28 hari, melaporkan hasil yang menakjubkan - hampir kesemua (95%) wanita berusia 22 hingga 35 tahun nampak akan pengurangan bintik hitam dan parut jerawat selepas hanya menggunakan produk selama dua minggu!

Mengikut hasil ujian penggunaan di rumah,pemulihan paling ketara dapat dilihat di bahagian pipi,dagu dan juga dahi. Oleh itu, masalah ketidaksempurnaan kulit hanya akan tinggal sejarah dan wanita. 

Majoriti peserta sebenarnya mendapati kulit mereka lebih berseri dalam hari pertama menggunakan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum. Bilangan peserta yang berpuas hati semakin meningkat selari dengan bilangan hari penggunaan. 

84% daripada wanita melaporkan bintik hitam dan parut jerawat yang semakin kurang dalam hari pertama penggunaan serum. Selepas 14 hari, bilangan wanita yang mendapat hasil yang sama meningkat kepada lebih 90%. Dari segi tona kulit sekata,50% daripada wanita mengatakan mereka nampak penambahbaikan yang ketara dalam tempoh 24 jam selepas penggunaan, dan 60% melaporkan perkara sama selepas dua minggu. 



"Di Nanowhite,kami memahami kekecewaan wanita apabila melihat bintik-bintik hitam yang baru dan parut jerawat bila melihat cermin, terutama selepas menghabiskan banyak masa dan wang untuk menanganinya. Nanowhite Dark Spot Corrective telah diperkembangkan untuk menyelesaikan perubahan tona kulit yang mengjengkelkan serta menjejaskan keyakinan diri. Seperti yang dapat kita lihat daripada hasil ujian penggunaan di rumah, serum ini berkesan menyelesaikan masalah seperti yang dijanjikan- iaitu mengurangkan bintik hitam dan parut jerawat sambil mencerahkan tona kulit wanita Malaysia, semuanya dalam satu pakej yang hebat!" Kata Christine Law, Pengurus Pemasaran Tonhtonku Sdn. Bhd..

Law menambah bahawa keberkesanan serum tersebut membuktikan komitme Nanowhite untuk menawarkan buka sahaja kulit yang cerah, tetapi juga kulit yang sempurna dan berseri dari dalam.

"Sebagai pakar penjagaan pencerahan kulit, kami berusaha tanpa jemu memperbaiki inovasi kami memenuhi keperluan pencerahan kulit yang unik bagi setiap wanita pada peringkat kehidupan yang berbeza. Nanowhite Dark Spot Corrective Serum adalah satu produk yang menyelesaikan beberapa masalah kulit dalam masa dua minggu- sungguh mejimatkan masa! Ini bermakna, wanita yang sedang melalui fasa penting kehidupan mereka tidak perlu menghabiskan banyak masa untuk mendapatkan kulit bebas cela, mereka akan mempunyai lebih banyak masa mengejar kerjaya dan memenuhi impan mereka, berseronok dengan orang yang tersayang atau menikmati kehidupan sepenuhnya!" kata Law.


Muat Turun Aplikasi Mudah Alih 'Nanowhite AR+'


Wanita yang telah lama mengalami masalah kulit mungkin sukar membayangkan melihat wajah mereka di cermin tanpa bintik-bintik hitam dan parut jerawat. Dengan itu, Nanowhite ingin membantu mereka membayangkan kulit yang lebih cerah – menerusi aplikasi realiti berperantaraan (AR) mudah alih yang baharu.


"Kami sangat teruja memperkenalkan aplikasi mudah alih Nanowhite AR+, yang menunjukkan pengguna bagaimana wajah mereka dengan kulit yang lebih cerah dan berseri tanpa bintik-bintik hitam dan bekas jerawat yang menjengkelkan. Dalam kehidupan sebenar, ini adalah apa yang akan anda lihat selepas tempoh yang singkat menggunakan Nanowhite Dark Spot Corrective Serum. Dalam erti kata lain, realiti berperantaraan boleh menjadi realiti sebenar! Untuk mencapai hasil yang lebih baik dan lebih jelas, ikut rutin penjagaan kulit penuh dengan menggunakan produk Nanowhite yang lain juga." kongsi Law.

Untuk melihat wajah bebas cela anda, cari dan muat turun aplikasi mudah alih 'Nanowhite AR+’ dari Apple App Store atau Google Play Store. Kemudian, imbas pembungkusan serum dengan aplikasi tersebut dan ketahui lebih lanjut mengenai produk-produk Nanowhite dan panduan langkah-langkah penjagaan kulit sambil membayangkan penambahbaikan kulit melalui fungsi realiti berperantaraan.
Bukan itu sahaja - pengguna aplikasi berpeluang memenangi hamper produk Nanowhite bernilai RM2,500! Anda hanya perlu mengisi borang kaji selidik dalam aplikasi mudah alih Nanowhite AR+, dan pemenang bertuah akan dimaklumkan melalui telefon.
hite Dark Spot Dark Spot Corrective Serum
Untuk yang mencari-cari produk skincare yang sesuai untuk hapuskan kesan jeragat,kulit kusam Cik Ash cadangkan buat korang boleh guna Nanowhite Dark Spot Dark Spot Corrective Serum ni, Masalah jeragat korang akan selesai dalam masa 2 minggu pengunaan bergantung kepada kulit korang ya. Dah ramai yang cuba dan berkesan sangat. Boleh guna sekali dengan set skincare nanowhite untuk kesan dan power gitu.  Dekat bawah ni Cik Ash sertakan produk skincare ialah :-

1. Nanowhite Awakening Snow Wash

  • Snowy cool cleanser yang melembapkan semasa ia membersih dan tidak menghilangkan lapisan pelindung semulajadi kulit
  • Dirumuskan dengan teknologi Omega White-C dan Nano
  • Sesuai untuk kulit yang normal

2. Nanowhite Refining Treatment Toner

  •  Mengetat dan mengecilkan liang pori
  • Bekerja sebagai astringen. meminimumkan liang pori dan mengeluarkan minyak yang berlebihan tanpa mengeringkan kulit
  • Dirumuskan dengan teknologi Nano, Omega White-C, Witch Hazel Extract, Orange Extract, Lemon Extract and Bilberry Extract
  • Sesuai untuk semua jenis kulit
3.  Nanowhite Dark Spot Corrective Serum

 
Nanowhite Dark Spot Corrective Serum

  • Dirumuskan dengan Teknologi Nano, Omega White-C dan Ekstrak Semulajadi.
  • Serum pemutihan yang berkesan bertindak jauh ke dalam kulit untuk mengurangkan bintik-bintik hitam, parut jerawat dan mencerahkan tona kulit.
  • Kulit sempurna dan berseri dari dalam

4. Nanowhite Double Action Whitening Gel Cream
  • Memberi tindakan pemutihan berganda untuk kulit yang lebih licin dan lembap sepanjang masa
  • Meminimumkan penampilan bintik-bintik hitam dan mencerahkan tona kulit
  • Mengandungi Nanowhite Super Antioxidant (Vitamin E & C)
  • Memberi kesan pencahayaan yang maksimum dan mencegah pengoksidaan untuk kulit yang lebih tahan lama
  • Ultra-light, tidak berminyak dan mudah diserap
  • Sesuai untuk semua jenis kulit 

Turut disertakan cara-cara penggunaan Nanowhite ini di bawah ni :-

Serikan kulit anda hari ini! Nanowhite Dark Spot Corrective Serum 30ml dijual pada harga RM69.90 di semua farmasi dan pasaraya utama di seluruh negara. Untuk mengetahui lebih lanjut, layari laman Facebook Nanowhite di www.facebook.com/nanowhite, atau lawati laman web rasmi di www.nanowhite.com.my. 

This post have 5 komentar

avatar
Rabiahtul adawiyah delete May 28, 2018 at 2:56 PM

wahh makin cantiklah kak ekin nanti pada hari raya :)

Reply
avatar
Cik Nor delete May 28, 2018 at 3:45 PM

koho comey la dia pah ni..:)

Reply
avatar
Shafyqah Azahar delete May 28, 2018 at 4:18 PM

produk nano white memang best!!

Reply
avatar
Cik kaella delete May 28, 2018 at 4:33 PM

Kaella dlu guna ni hah nano white tapi price agak +++ dan kaella rasa tak mampu. So terpaksa tinggalkan lahai sedih sob sob

Reply
avatar
Ciktie delete May 29, 2018 at 6:26 PM

Wahhh produk nano white tu. Bestlah

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post