TICKER

Friday, May 18, 2018

Selamat Pagi Jumaat

Selamat Pagi Jumaat | Assalamualaikum...Hai korang selamat berpuasa hari yang kedua ya.. semoga dipermudahkan ibadah puasa hari ini.


Alhamdulilah dah selesai sahur dan sembanyang subuh untuk hari kedua puasa. Hari ini Cik Ash nak pergi pasar minggu hari jumaat dekat taman ni nak cari lauk,sayur ke, setiap hari jumaat memang begitu rutin Cik Ash dan suami pergi keluar cari lauk untuk seminggu. Tunggu suami balik kerja Cik Ash pergi la nanti.

Cik Ash dah fikir nak buat menu apa hari ini untuk berbuka hahaha, nak taw tak Cik Ash teringin nak makan nasi kerabu la pulak.. Cari bahan-bahan nak buat nasi kerabu hari ini nak buat hihihi.. Kalau korang cuba buat nasi kerabu ni boleh tengok resepi dekat blog Cik Ash ataupun baca dekat Resepi Nasi Kerabu . Nasi Kerabu menu febret suami cik ash ada tanya dia semalam nak makan nasi kerabu tak esok dia jawab ok jer, hihihi..Minggu pertama puasa ni Cik Ash agak busy hihihi....

Ok la korang semua Cik Ash out dulu ya.. Nak pergi buat pergi basuh kain, lepas tu nak sambung buat kerja DIY tudung bawal or shawl jadi instant hihihi.. tunggu nantikan entri Cik Ash akan kongsi nanti ya.

No comments:

Post a Comment