TICKER

Monday, June 4, 2018

Drama Andainya Takdir 2 Slot Samarinda

Drama Andainya Takdir 2 | Assalamualaikum...Hai korang semua selamat petang, sempat lagi update waktu ni hahaha. dah siap masak so Cik Ash ambik peluang buka blog sat. 


Ada yang masih dengan dengan drama Andainya Takdir sebelum ni yang lakonan Shukri Yahaya dan Nina Iskandar. Cik Ash nak bagitaw dengan korang Drama ni akan ada sambungan untuk bahagian kedua pulak ya. 

Tak sabar nak tengok sambungan drama ni. Drama ni akan menemui penonton mulai 13 Jun 2018 setiap Rabu hingga Jumaat jam 9.00 malam. Antara penampilan baharu dalam drama ni ialah Mas Khan, Syazuwan Hassan, Farahdhiya dan ramai lagi. Drama bersiri ini diarahkan oleh Eoon Suhaini, merupakan terbitan A.Aida Production. 

Ok la korang semua itu jer Cik Ash update blog nak bagitaw pasal drama ni jer, lepas ni melekat pulak depan tv hahaha, harap boleh layan sampai habis depan tv. Cik Ash tv jarang sangat nak tengok banyak benda nak buat dekat rumah ni tambah-tambah pulak puasa malam baru bertenaga nak buat kerja siang jadi malas hihihi.. Jumpa lagi nanti entri yang lain pulak ya. 

1 comment:

  1. yes drama ni muncul semula..best jgk drama ni.rasa nk pukul je si airil tu.gerammmm..

    ReplyDelete