Wednesday, August 29, 2018

author photo
Entri Terbaik Julai 2018 | Assalamualaikum, Hai korang semua, apa khabar harap semuanya sihat hendaknya. Baru sempat nak sharing dengan korang semua entri yang terbaik untuk bulan Julai aritu.


Bulan Julai aritu Cik Ash bercuti dari segala media sosial entri dekat blog masa bulan julai pun tak banyak hanya 10 entri jer pun, pageview dekat blog pulak jatuh teruk masa tu.. Nak buat macam mana masa dan keadaan tak mengizinkan nak update blog hati Cik Ash tidak tenang bila fikirkan kesihatan aboh masa tu, seminggu lebih Cik Ash berada di kampung sanggup tingggalkan suami masa tu hati ni berat nak berpisah dan berjauhan dengan suami tapi nak buat macam ner relakan berkorban kasih sementara. Tak pernah berpisah dengan suami jadi ratu air mata la sikit  hihihi...

Walaupun tidak update blog masa sepanjang bulan julai entri dekat blog Cik Ash tetap ada orang baca antara entri yang terbaik yang terdapat dalam blog jom baca dekat bawah ni :- 

1. Drama Pengantin 100 Hari - Drama ini memang trending juga, ramai yang duk search cari ost lagu ni. Lagu dalam drama ni best-best. 

2. Drama Pencuri Cinta Kelas Satu- Drama ini pun sedang trending juga,sebab suka tengok Emma Embong berlakon watak dia comel sangat. 

3. OST Drama Pengantin 100 Hari - Lagu dalam drama ni best-best ramai yang search cari lagu ni.

4. Resepi Ubi Kentang Goreng Sambal - Resepi ni ramai yang cari sebab masakan paling simple dan sedap di makan dengan nasi panas. 

5. Ost Lagu Drama Mr.Grey - Drama ini dah lama ditayangkan tv tetap juga ada yang cari lagu dalam drama ni.  

6. Antara Blogger Bermula Nama Cik - Idea menulis entri Cik Ash pernah duk gosip-gosip dengan suami pasal blogger bermula nama Cik. Termasuk la isterinya sendiri. Hihihi. 

7. Lagu Ost Drama Tak Ada Cinta Sepertimu - Drama ni pun sama juga dah lama gak masih ada yang cari biasa astro kan ada siaran ulangan sokmo. 

8. Cara Nak Tukar Password Streamyx Wifi - Yang ni kena faham cara nak tukar password streamyx tu. Harap boleh faham.

9. Hadiah Untuk Kucing Kesayangan - Voucher menang contest lazada aritu Cik Ash beli tilam tempat tidur kucing.

10. Resepi Timun Tumis Air - Resepi paling simple kalau tak lalu makann nasi kan buat kuah timun gini memang berselera makan nasi nanti. 

Ok la korang semua itu jer antara-antara 10 entri yang terbaik di blog Cik Ash untuk bulan Julai 2018 aritu. Selamat membaca entri terbaik Cik Ash ni ya. Jumpa lagi di entri yang lain pulak.

This post have 5 komentar

avatar
Ciktie delete August 29, 2018 at 8:38 AM

Banyak jugak tu cikash..all the best ye

Reply
avatar
Warisan Petani delete August 29, 2018 at 9:27 AM

Dah rancak menulis bulan Ogos ni

Reply
avatar
Sha Mohamed delete August 29, 2018 at 11:28 AM

Walaupun 10 tetap blog Ekin dikunjungi ramai.. Terbaiklah Ekin..

Reply
avatar
adianiez AIDA delete August 30, 2018 at 11:00 AM

tu sebab rasa nyer lama x landing sini.
aida more to blogwalking ke tukang komen.
rupanya ekin tak brape aktif blogging ye.
xpe. pasni kipidap ye :)

Reply
avatar
Shikin Razali delete September 5, 2018 at 1:09 AM

Walaupun entri hanya 10 tapi pv cik Ash masih lagi awesome.. keep it up girl..

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post