Wednesday, August 1, 2018

author photo
Guess My Weight Giveaway | Assalamualaikum...Selamat malam, lama dah Cik Ash bercuti daripada join contest malam ni rajin join support blogger abam kie

http://www.zukidin.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

Jom memeriahkan giveaway abam kie anjurkan syarat-syarat pun senang jer. hadiah yang bakal dimenangi pun macam-macam ada tu. 

Macam kena pulak giveaway ni dengan Cik Ash hahaha.. misi nak kurus dengan sihat berjaya turun dalam 7kg.. habis semua pakaian longgar hahaha.. 

Dalam syarat tu abam kie suruh teka berat dia terkini so Cik Ash teka berat abam kie 84.9kg.

Sesiapa yang nak join giveaway ni klik banner gambar abam kie kat atas nuh ya. Tarikh tutup pernyertaan 22 Ogos 2018.

This post have 8 komentar

avatar
Abam Kie delete August 1, 2018 at 10:15 PM

Thanks cik ash for joining my GA. In Shaa Allah ada rezeki kali ini. Aamiin....

Reply
avatar
Fiza Aizzawa delete August 8, 2018 at 10:04 AM

Salam, Fiza singgah BW dari segmen yang sama. Good luck yer.. http://ourmemoria.blogspot.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

Reply
avatar
ray delete August 9, 2018 at 12:10 AM

yeayy dah join jugak. all da best tau

http://www.raydahalhabsyi.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

Reply
avatar
#JMBELOG delete August 10, 2018 at 5:08 PM

jalan2

https://belogsjm.blogspot.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post