BERITA TERKINI BLOG CIK ASH

Wednesday, August 1, 2018

Guess My Weight Giveaway

Guess My Weight Giveaway | Assalamualaikum...Selamat malam, lama dah Cik Ash bercuti daripada join contest malam ni rajin join support blogger abam kie

http://www.zukidin.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

Jom memeriahkan giveaway abam kie anjurkan syarat-syarat pun senang jer. hadiah yang bakal dimenangi pun macam-macam ada tu. 

Macam kena pulak giveaway ni dengan Cik Ash hahaha.. misi nak kurus dengan sihat berjaya turun dalam 7kg.. habis semua pakaian longgar hahaha.. 

Dalam syarat tu abam kie suruh teka berat dia terkini so Cik Ash teka berat abam kie 84.9kg.

Sesiapa yang nak join giveaway ni klik banner gambar abam kie kat atas nuh ya. Tarikh tutup pernyertaan 22 Ogos 2018.

8 comments:

  1. Thanks cik ash for joining my GA. In Shaa Allah ada rezeki kali ini. Aamiin....

    ReplyDelete
  2. Salam, Fiza singgah BW dari segmen yang sama. Good luck yer.. http://ourmemoria.blogspot.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. yeayy dah join jugak. all da best tau

    http://www.raydahalhabsyi.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. jalan2

    https://belogsjm.blogspot.com/2018/08/guess-my-weight-giveaway.html

    ReplyDelete