Tuesday, September 4, 2018

author photo
Hadiah Happy Annivesary Daripada Printcious  | Assalamualaikum... Hai korang semua apa khabar, harap sihat la ya. 



Sebenarnya dah lama lepas Hari Ulangtahun perkahwinan Cik Ash dah Suami hari ini baru nak di kongsi hasil design sendiri dekat blog ni... Masa bulan mei aritu tak sempat nak buat terlampau busy dengan bulan puasa sibuk persiapan raya tak ingat nak design sendiri hadiah untuk diri sendiri pun ok la suami pun suka.. hahahha..

Design tu Cik Ash last minute reka buat jer dengan menggunakan webiste printcious senang saja korang design apa yang korang nak pilih barang cenderahati yang korang nak, macam Cik Ash dah banyak koleksi yang telah Cik Ash kumpul melalui printcious ni iaitu Mini Tees , Mug Magic, Mug Colour, Apron dan Coasters. 

Cik Ash juga ada kongsi tentang hadiah untuk perkahwinan dan ulangtahun perkahwinan  untuk dihadiahkan dekat kawan-kawan korang boleh baca dekat entri

👉 Idea Hadiah Perkahwinan Dan Ulang Tahun Perkahwinan. 

Untuk hadiah Ulangtahun Perkahwinan Cik Ash cuba buat design dekat Cushions  Throw Pillow, Hasilnya tengok dekat bawah ni cantik tak.. Last minute reka sebab design sebelum ni pihak printcious tak dapat nak printkan. Last buat yang baru dapat. Depan belakang buat yang sama juga hihihi. 

Hasil Design
So kepada korang yang ingin dapatkan cenderahati macam ni boleh jer berkunjung dekat webiste printcious dekat sana macam-macam pilihan ada antaranya ialah mini cushion,mug,puzzle,T-Shirt,phone cases,puzzles,mousepad dan ceramic tiles dan banyak lagi. Cara nak membeli dan design boleh tengok dekat entri Cara Nak Tempah Hadiah Cenderahati Printcious. 

Ok itu jer Cik Ash nak kongsikan dengan korang hadiah Happy Annivesary yang Cik Ash design sendiri sangat berpuashati dan lawa sangat. hihihi...

This post have 5 komentar

avatar
Shikin Razali delete September 5, 2018 at 1:07 AM

Wow comel jea bantal tue.. sy pun nak buat jugak la sekali lagi..

Reply
avatar
Rini Ismail delete September 5, 2018 at 5:44 AM

Hadiah saya yang tertukar aritu dari Printcious tak sampai lagi..masih menanti ni :D

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post