TICKER

Thursday, October 4, 2018

Nufael Susu Kambing Untuk Seisi Keluarga

Nufael Susu Kambing Untuk Seisi Keluarga | Assalamualaikum..Hai korang semua apa khabar harap semuanya sihat walafiat, rezeki Cik Ash diperkenalkan dengan produk susu kambing yang baru iaitu Nufael Susu Kambing. 

nufael susu kambing

Korang suka tak minum Susu Kambing tak? Macam Cik Ash suka sangat susu kambing pernah minum macam-macam susu kambing, so hari ini diperkenalkan dengan Nufael Susu Kambing tu teruja nak memcubanya, Susu Kambing Nufael mempunyai banyak khasiat dan bagus untuk pertumbuhan dan pembentukan tubuh manusia.


Nufael Susu Kambing ini merupakan produk terbaru keluaran syarikat Feedmilk. Sejak dari tahun 2014 lagi, Feedmilk ni sudah terkenal di kalangan ibu-ibu yang menyusu. Misi Feedmilk untuk membantu ibu menyusukan bayi walaupun ketika di tempat awam. Sebab itu Feedmilk menyediakan pakaian yang trendy untuk ibu menyusu. Dengan penggunaan #selamberselak ini menjadikan Feedmilk sebagai pilihan utama ibu-ibu menyusu seluruh negara. 


Fungsi Utama Nufael Susu Kambing 

Nufael Susu Kambing ianya tidak sama dengan susu yang ada  dipasaran sebabnya ianya terdapat 7 bahan semulajadi yang terkandung didalamnya, lagi pulak ianya susu tanpa pewarna, perisa dan gula tambahan, tidak berbau hamis. Sangat sesuai diamalkan seisi keluarga tak kira umur.  Antara fungsi utama Nufael Susu Kambing ialah :- 

-  Untuk membantu kanak-kanak yang allergy pada susu lembu  sampai ada yang cirit birit dan sembelit. 

- Untuk ibu berpantang sangat sesuai amalkan minum nufael ini seba ianya mampu mengelakkan kita sembelit yang perit semasa berpantang tempat bersalin. 

-Sesuai untuk bayi untuk membantu kekuningan 

- Risau kene minum air gula yang super tak sedap untuk elak HB low semasa hamil. 

- Masalah gastrik dan penghadaman 

- Kencing Manis dan Darah tinggi 

- Bagus Untuk Ekzema


Terdapat 7 Bahan Semulajadi Dan Khasiat Di Dalam Nufael Susu Kambing 

Terdapat 7 bahan semulajadi dan khasiat di dalam Nufael Susu Kambing ni, Antaranya ialah :-

Susu Kambing 
- Susu kedua terbaik selepas susu ibu
-Mudah hadam untuk kanak-kanak 2 tahun ke atas kerana molekul lemak dan protein
-Elak anak sembelit dan kembung perut bila gunakan susu lembu
-Tidak perlu Susu Soya atau susu lembu jka amalkan Nufael 
-Tidak hamis kambing sesuai diminum semua peringkat umur

Delima 
- Kaya dengan serat untuk elak sembelit pada ibu hamil, epas berpantang dan kanak-kanak. 
Kaya dengan zat besi untuk lancarkan peredaran darah dan boleh mengelakkan kekejangan dan lenguh badan semasa hamil, berpantang dan juga kerja seharian. 

Kurma 
-Memberikan tenaga Extra 
- Untuk mengembalikan tenaga selepas bersalin dan semasa berpantang. 
- Makanan Sunnah utama yang tinggi khasiatnya.

Madu 
- Kurangkan morning sickness
-Memberikan tenaga extra 
-mencantikkan kuliy ibu dan anak 
-Memberikan selera makan kepada anak

Minyak Zaitun 
-Khasiat untuk elak penyakit dan kuatkan antibody 
- Kaya dengan omega 3 untuk perkembangan otak. 
-Kaya dengan vitamin untuk mata dan tulang 
- Mudahkan kelahiran bayi 
-Membantu elakkan sembelit dan mudahkan percernaan 
- Mencantikkan kulit dan rambut 

Kismis 
-Membantu untuk mudah menghafal dan menghubungkan saluran otak dan minda
-Tinggi khasiat untuk perkembangan minda

Manna 
- Tinggi prebiotic untuk memberikan bakteria baik dan tubuh 
-Menguatkan sistem imunisasi badan
-Khasiat semulajadi untuk badan

Kelebihan Yang Ada Di Dalam Nufael Susu Kambing  
Nufael Susu Kambing membekalkan nutrisi yang diperlukan oleh badan kita, sebab itu susu ni sangat sesuai untuk peringkat umur boleh guna. Antaranya adalah :- 

Kanak-Kanak 2 tahun dan ke atas 
-Peralihan daripada SUSU IBU kepada susu biasa sangat sesuai diamalkan Nufael ni.
-Membantu naikkan selera makan kanak-kanak selepas 2 tahun ke atas. 
- Membantu untuk sel otak berhubung dan cepat belajar dan fokus untuk belajar
-Membantu kurangkan kembung perut dan sembelit

Ibu Menyusu/ Hamil dan berpantang
- Membantu untuk menambah susu badan 
-Menstabilkann HB semasa hamil
- Membantu elakkan sakit semasa sembeliy di dalam perang 
- Memberi tenaga luar biasa 
- Mengelakkan baby jaudice selepas dilahirkan.

Perempuan Dewasa / Isteri 
-Membantu cantikkan kuli
- Mengurangkan masalah insomnia,( susah tidur malam).
- Memberi tenaga extra  
-Mengurangkan gastrik,angin dan ketidakhadaman perut 

Lelaki Dewasa / Suami 
-Memberikan tenaga extra 
-Mengurangkan gastrik, angin dan ketidakhadaman perut 

Warga Emas 
- Menguatkan tulang dan gigi 
-Meningkat imunisasi badan 
-Membekalkan tenaga tambahan 


Nufael Susu Kambing

Cara Pengamblilan Nufael Susu Kambing  

1. Sediakan air dengan 170ml air suam. (Guna air suam ya kalau guna air panas hilang semua khasiatnya).
2. Campurkan 3 Skop Nufael Susu Kambing.
3. Kemudian kacau mengikut arah lawan jam sehingga larut untuk keberkesanan dari bahan sebenar.
4. Minuman ni juga boleh dicampur dengan coffe, coklat atau apa sahaja mengikur citarasa masing-masing.



Testimoni Nufael Susu Kambing 


Gastrik Hilang
Milkbooster

Susu Badan Lebih
HB Naik
                  
 Pendapat Sendiri Minum Nufael Susu Kambing 


Susu ni Cik Ash bagi suami minum, Sebab dia selalu mengalami gastrik sesuai sangat dengan dia, kalau ikut suami Cik Ash kurang gemar minum susu kambing, bila diperkenalkan dengan Nufael Susu kambing ni, suami Cik Ash bagitahu susu ini sangat lazat, tak ada bau hamis, lagi pulak susu ini tidak sama yang pernah dia rasa sebelum ini, yang Cik Ash paling suka suami Cik Ash dapat menghabiskan susu tu tanpa ada cerewet dan kerenah hihihi.

Cara Untuk Mendapatkan Nufael Susu Kambing


Untuk anda yang ingin memcuba sendiri Nufael Susu Kambing ini anda bolehlah dapatkanya sekarang ya,di maklumat seperti di bawah ini :-

Webiste HQ : www.susukambingnufael.com
Facebook : Nufael Susu Kambing HQ
Instagram:@nufaelsusukambing.hq
Alamat : NUFAEL SUSU KAMBING HQ
              No 9, Jalan Keluli,

              AK7/AK, Seksyen 7,

              40000 Shah Alam,

              Selangor Darul Ehsan
 No Tel : 016-840 4932
Harga : RM 48 sekotak ( 500 gram )

Duta Nufael
Berita buat anda yang ingin menjana pendapatan dengan Nufael Susu Kambing anda boleh mendaftar di >>> Pengedar Susu Nufael.

4 comments:

  1. pagi-pagi minum susu sedap sungguh cik ash... anak-anak pun suka....

    ReplyDelete
  2. Kinah pun dah cuba susu ni. Memang sedap dan penting takde bau hamis

    ReplyDelete
  3. Wah, banyak betul kelebihan minum susu nie tapi kan, tekak saya masih takleh terima susu yg warna putih nie.. kalau berperisa okey jea minum, tapi bila try minum yang putih, terus muntah.. Oh, ya Cik Ash.. TAHNIAH kerana awak terpilih untuk menjadi Top Commentator jurnal saya dalam bulan ini..

    http://www.shikinrazali.com/2018/10/top-commentator-september-oktober-2018.html

    ReplyDelete