-->

Thursday, October 18, 2018

author photo
Setianya Seekor Kucing Menunggu Tuannya | Hai korang semua apa khabar, Cik Ash harap semuanya sihat walafiat ya. Saja-saja santai kongsi kucing kesayangan Cik Ash dekat blog.

Siapa pencinta kucing mesti taw kucing korang memang setia dengan korang tak,macam Cik Ash memang dia sentiasa setia dengan Cik Ash memang manja sangat. Setiap masa ada menjadi penunggu setiap masa. Tak kira la duk memasak dekat dapur, basuh pinggan ke, buat kerja blog, mandi ke memang sentiasa jadi penunggu setia.. hahahha...


Buktinya ada gambar kandip yang suami  ambik bila kucing kesayangan adalah yang sangat setia..hihihi... Masa ni Cik Ash dalam bilik mandi dia rela tunggu Cik Ash depan pintu bilik mandi hahaha, comel pulak tengok gambar ni.




 Ok la korang semua itu jer yang Cik Ash nak kongsi dengan korang kucing kesayangan Cik Ash ni.
your advertise here

This post have 8 komentar

avatar
Cik Nor delete October 18, 2018 at 9:14 AM

haha..tunggu turn nak mandi ko?

Reply
avatar
Cik Renex delete October 19, 2018 at 4:12 PM

Dia nak suoh mandikan dia tu. Hehe

Reply
avatar
mamapp delete October 20, 2018 at 9:55 AM

alahai pandainya kucing cik ash

Reply
avatar
Cik Ash delete October 20, 2018 at 11:59 AM

hahaha jolo kali cik nor.. sebab doh tak mandi

Reply
avatar
Fuzy Hamid delete October 20, 2018 at 7:29 PM

bagusnyaa kucing Ash tu...tunggu nak makan sama kot

Reply
avatar
Cik Ash delete November 29, 2018 at 7:12 PM

hahaha.. penakut nak mandi ni

Reply
avatar
Cik Ash delete November 29, 2018 at 7:13 PM

hahaha terkejut suami tunjuk gambar ni

Reply
avatar
Cik Ash delete November 29, 2018 at 7:16 PM

ni waktu Cik Ash mandi tunggu turn nak mandi la kut hahaha

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post