TICKER

Thursday, October 18, 2018

Setianya Seekor Kucing Menunggu Tuannya

Setianya Seekor Kucing Menunggu Tuannya | Hai korang semua apa khabar, Cik Ash harap semuanya sihat walafiat ya. Saja-saja santai kongsi kucing kesayangan Cik Ash dekat blog.

Siapa pencinta kucing mesti taw kucing korang memang setia dengan korang tak,macam Cik Ash memang dia sentiasa setia dengan Cik Ash memang manja sangat. Setiap masa ada menjadi penunggu setiap masa. Tak kira la duk memasak dekat dapur, basuh pinggan ke, buat kerja blog, mandi ke memang sentiasa jadi penunggu setia.. hahahha...


Buktinya ada gambar kandip yang suami  ambik bila kucing kesayangan adalah yang sangat setia..hihihi... Masa ni Cik Ash dalam bilik mandi dia rela tunggu Cik Ash depan pintu bilik mandi hahaha, comel pulak tengok gambar ni.




 Ok la korang semua itu jer yang Cik Ash nak kongsi dengan korang kucing kesayangan Cik Ash ni.

7 comments:

  1. Betul kak. Kucing ira pun macam tu perangai. Paling best kalau balik dari jalan/kerja dia sambut depan pintu 😍😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi alolo mesti comelnya dia tunggu depan pintu..

      Delete
  2. Replies
    1. hahaha jolo kali cik nor.. sebab doh tak mandi

      Delete
  3. Dia nak suoh mandikan dia tu. Hehe

    ReplyDelete
  4. alahai pandainya kucing cik ash

    ReplyDelete
  5. bagusnyaa kucing Ash tu...tunggu nak makan sama kot

    ReplyDelete