TICKER

Monday, November 26, 2018

Dapat Hadiah Daripada Blogger Shikin Razali

Dapat Hadiah Daripada Blogger Shikin Razali | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar untuk hari  ini Cik Ash harap semuanya sihat walafiat. Alahai taip dah habis boleh terlupa nak publish pagi tadi waktu masa ni baru publish hahaha...


Hadiah dah lama Cik Ash dapat awal November aritu baru sempat nak sharing dekat blog nak buat macam mana kesihatan tak berapa baik dua minggu lepas Cik Ash diserang sakit tekak biasa la bila musim hujan panas ada simptom tanda-tanda selesema.. Rasa dalam tekak macam ada benda duk ngap-ngap gatal sangat hahaha... 

Mesti korang tertanya kenapa Cik Ash boleh dapat hadiah daripada blogger Shikin Razali kan. Sebenarnya Cik Ash adalah antara senarai top commenter di blog Shikin. Alhamdulilah rezeki Cik Ash. Rasa jarang sangat nak singgah bila masuk sekali boom hahaha.. Maafkan Cik Ash yang Shikin Gegar rumah awak.

Terima kasih Cik Ash ucapkan kepada Shikin Razali kerana bagi hadiah yang begitu istimewa buat Cik Ash sebab banyak sangat tu rasa terkejut sangat bila buka macam-macam ada la. 

Yang paling Cik Ash teruja dengan planner 2019 hahaha, hadiah ni terlalu berharga sangat buat tambahan sebagai blogger ramai kata sangat memerlukan planner kan, tetapi bagi Cik Ash alahai terlalu sayang nak menggunakannya lawa sangat koleksi dalam tu hahaha.. Yang tahun ni hadiah planner daripada Sis Gee pun Cik Ash tak guna mana lebih suka guna buku diari biasa hahaha. 

Ok la itu jer Cik Ash nak kongsi hari ini dapat hadiah daripada blogger Shikin Razali.

10 comments:

  1. Alhamdulillah..tahniah.Syukur rezeki.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Tahniah ekin.. Cantik hadiahnya..

    ReplyDelete
  3. wahhh tahniah kak! Untung tak payah beli planner

    ReplyDelete
  4. Cantiknyaa planner ni cik ash..

    ReplyDelete
  5. Cantiknya planner tu..sticker pun cantik-cantik..

    Nanti rajin2 lah kak BW blog rabia pulakk..

    Bulan november ni masih tercari-cari siapa top pengomen di blog rabia ni .

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah kunjungan di hargai..seronok kan ber blog ni

    ReplyDelete