Monday, November 26, 2018

author photo
Dapat Hadiah Daripada Blogger Shikin Razali | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar untuk hari  ini Cik Ash harap semuanya sihat walafiat. Alahai taip dah habis boleh terlupa nak publish pagi tadi waktu masa ni baru publish hahaha...


Hadiah dah lama Cik Ash dapat awal November aritu baru sempat nak sharing dekat blog nak buat macam mana kesihatan tak berapa baik dua minggu lepas Cik Ash diserang sakit tekak biasa la bila musim hujan panas ada simptom tanda-tanda selesema.. Rasa dalam tekak macam ada benda duk ngap-ngap gatal sangat hahaha... 

Mesti korang tertanya kenapa Cik Ash boleh dapat hadiah daripada blogger Shikin Razali kan. Sebenarnya Cik Ash adalah antara senarai top commenter di blog Shikin. Alhamdulilah rezeki Cik Ash. Rasa jarang sangat nak singgah bila masuk sekali boom hahaha.. Maafkan Cik Ash yang Shikin Gegar rumah awak.

Terima kasih Cik Ash ucapkan kepada Shikin Razali kerana bagi hadiah yang begitu istimewa buat Cik Ash sebab banyak sangat tu rasa terkejut sangat bila buka macam-macam ada la. 

Yang paling Cik Ash teruja dengan planner 2019 hahaha, hadiah ni terlalu berharga sangat buat tambahan sebagai blogger ramai kata sangat memerlukan planner kan, tetapi bagi Cik Ash alahai terlalu sayang nak menggunakannya lawa sangat koleksi dalam tu hahaha.. Yang tahun ni hadiah planner daripada Sis Gee pun Cik Ash tak guna mana lebih suka guna buku diari biasa hahaha. 

Ok la itu jer Cik Ash nak kongsi hari ini dapat hadiah daripada blogger Shikin Razali.

This post have 10 komentar

avatar
PeRdU cINta delete November 26, 2018 at 1:03 PM

Alhamdulillah..tahniah.Syukur rezeki.

Reply
avatar
Sha Mohamed delete November 26, 2018 at 1:16 PM

Alhamdulillah.. Tahniah ekin.. Cantik hadiahnya..

Reply
avatar
Farhana Jafri delete November 26, 2018 at 5:54 PM

wahhh tahniah kak! Untung tak payah beli planner

Reply
avatar
Cik Renex delete November 27, 2018 at 9:54 AM

Cantiknyaa planner ni cik ash..

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete November 28, 2018 at 12:42 PM

Cantiknya planner tu..sticker pun cantik-cantik..

Nanti rajin2 lah kak BW blog rabia pulakk..

Bulan november ni masih tercari-cari siapa top pengomen di blog rabia ni .

Reply
avatar
Jari Manis delete November 30, 2018 at 4:13 PM

Alhamdulillah kunjungan di hargai..seronok kan ber blog ni

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post