Thursday, November 8, 2018

author photo
Hadiah Hamper Untuk Bayi  Dari Singapura – LOVINGLY SIGNED | Assalamualaikum.. Hai semua, sihat ke tu, harap sihat la ya.


Hari ini Cik Ash ingin memperkenalkan laman web yang menjual Hadiah Hamper Untuk Bayi dari Singapura ni iaitu LOVINGLY SIGNED. Sangat sesuai la buat anda yang baru sahaja menerima kelahiran bayi dan bakal menyambut ahli baru dalam keluarga. Apa yang menarik di laman web LOVINGLY SIGNED ni korang tidak mempunyai masalah untuk membeli-belah hadiah hamper dengan pelbagai hadiah yang menarik. Lepas ni tak perlu dah nak fikir nak cari barang apa untuk bayi nanti. 


Apa Itu LOVINGLY SIGNED?


Mesti korang semua tertanya apa itu LOVINGLY SIGNED kan? Kiranya Cik Ash pun pertama kali tahu mengenai laman web ni dah wujud yang diasaskan di Singapura yang ada menawarkan pelbagai koleksi barangan bayi dan banyak pilihan yang menarik sangat sesuai untuk si comel. Teruja sangat Cik Ash tengok koleksi dalam laman web LOVINGLY SIGNED ni, kalau ada anak sendiri rasa mesti shopping dekat sana hahaha.. Lagi pulak korang boleh abadikan nama si comel pada pelbagai jenis produk yang menarik, hadiah yang korang pilih buat pembayaran dan sedia untuk dihantar ke depan pintu rumah korang! Mudah kan, semuanya hanya dihunjung jari! 



Gift hamper yang boleh didapati di LOVINGLY SIGNED, Cik Ash tengok banyak sebenarnya, macam-macam koleksi ada dekat sana Cik Ash tengok dah rambang mata. Jadi korang boleh pilih sendiri sama ada untuk baby girl,boy ataupun unisex. Kalau korang nak tengok koleksinya boleh klik >>>https://lovinglysigned.com.sg/collections/baby-hampers korang boleh memilih sendiri mengikut citarasa korang nanti.


Yang menarik setiap produk yang ditawarkan di LOVINGLY SIGNED mempunyai kualiti yang agak baik dan terpilih di seluruh negara. Dari segi pakaian pula, mereka menggunakan material kain 100% cotton kerana hanya material cotton yang akan buatkan bayi berada dalam keaddan selesa dan gembira. Manakala untuk mainan pula, ianya diperbuat khas untuk usia bayi supaya ianya tidak membahayakan bayi nanti.


Paling Cik Ash suka tengok kotak hadiah yang bakal korang dapat nanti setiap pembelian hadiah dari LOVINGLY SIGNED, Kotak yang mereka gunakan sangat berkualiti dan eksklusif. Lawa kan kotak mereka akan dihantar secara percuma dengan ditandagani Signature LOVINGLY SIGNED. Manakala untuk kos penghantaran yang dipesan adalah percuna dan mengambil masa penghantaran selama 3 hingga 5 hari. Kalau untuk penghantaran antarabangsa pula,penghantaran adalah ke mana-mana destinasi seluruh dunia dengan cas penghantaran sebanyak SGD $25 sahaja dan jika pembelian melebihi SGD $20, penghantaran adalah percuma. Penghantaran akan mengambil masa selama 4-8 hari menggunakan courier pilihan mereka.

Sebenarnya ada pelbagai lagi koleksi barangan bayi di LOVINGLY SIGNED bukan hanya gift hamper jer, antaranya koleksi lain yang terdapa jom kita usha dekat bawah ini



Gift Hamper
Blankets & Towels

Toys & Accessories

Ok itu jer koleksi barang-barang bayi yang terdapat daripada LOVINGLY SIGNED yang sangat sesuai jadikan hamper untuk diabadikan kenangan buat bayi nanti. Korang teruja untuk mendapatkan barang gift hamper ni dan ingin mengetahui lebih lanjut mengenaik Hadiah Hamper Untuk Bayi Dari Singapura- LOVINGLY SIGNED  korang boleh menjejaki ke laman sosial seperti berikut :-
 
Facebook : Lovingly Signed
Instagram : @lovinglysigned
Email : lovinglysigned@gmail.com

This post have 7 komentar

avatar
Dunia Zumal delete November 9, 2018 at 1:17 AM

Wah, cantiknya hamper baby ni...

Reply
avatar
The Grey Lines Between delete November 9, 2018 at 12:19 PM

alamak comelnyaaaaa teringin pulak nak bagi hadiah utk my new niece!

Myra | The Grey Lines Between

Reply
avatar
Khir Khalid delete November 13, 2018 at 11:31 PM

Menarik.. hamper mcm ni mmg sesuai sgt untuk buat gift.. cantik sgt

Reply
avatar
Tengkubutang delete November 23, 2018 at 3:36 AM

senang sangat dah sekarang nak beli hadiah untuk baby.. pilih je hamper2 dalam website lovinglysigned

Reply
avatar
Mrs Velentine delete December 11, 2018 at 9:04 AM

menarik kan warna2 yang ada rasa teruja oo

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post