-->
banner

Teman Hebat

TERBARU BY CIK ASH

Friday, November 16, 2018

author photo
Permandangan Indah Puncak Titiwangsa Di Laluan Timur-Barat | Assalamualaikum, selamat pagi jumaat semua, pagi ni tak ada entri panjang-panjang saja-saja suka nak post gambar permandangan indah dekat Puncak Titiwangsa Di Laluan Timur-Barat. 

Gambar semua suami Cik Ash yang ambik hihihi, duduk atas banjaran ni sejuk sangat. rasa tak mahu pergi mana-mana nak bermalam dekat situ hahaha... Jom la usha gambar-gambar dekat bawah ini. hihihihi.. Gambar ini ambik masa perjalanan dari Kelantan nak balik kedah hihihi bulan 10 aritu. Bulan 10 aritu Cik Ash balik kampung dekat Kelantan rasa macam lama tak balik, sedangkan Cik Ash dah balik sebelum ini pada bulan 7 , lepas tu  rancang nak balik raya haji terpaksa batalkan disebabkan masalah tak dielakkan nak taw apa dia ada Cik Ash ceritakan dalam entri INI.


view 1


View 2


view 3


View 4


View 5


View 6


View 7


View 8


View 9


View 10


View 11


View 12


View 13


View 14
Itu jer antara gambar yang sempat Suami Cik Ash ambik, gambar selfie kita orang ada jer tapi hanya untuk simpanan peribadi jah hihihi... Ok la korang semua Cik Ash dulu ya.. Jumpa lagi nanti di entri yang lain.
your advertise here

This post have 9 komentar

avatar
Miza Talib delete November 16, 2018 at 8:32 AM

Tenang mata memandang indahnya ciptaan yang maha esa

Reply
avatar
PeRdU cINta delete November 16, 2018 at 11:38 AM

SubhanaAllah..indah..langit dan bumi...bersatu dalam rakaman gambar.

Reply
avatar
ABUKASA delete November 17, 2018 at 3:32 AM

indahnyaaa ... keren sekali

Reply
avatar
Syazwani Zunidan delete November 17, 2018 at 4:23 PM

SubhanaAllah . Cantik permandangan .

Reply
avatar
Cik Ash delete November 17, 2018 at 11:07 PM

Kan tenang mata pandang permandangan indah

Reply
avatar
Cik Ash delete November 17, 2018 at 11:08 PM

ciptaan Allah yang menenangkan jiwa

Reply
avatar
Ciktie delete November 18, 2018 at 12:58 PM

Cantiknya..terasa macam nak pergi je hehe

Reply
Next article Next Post
Previous article Previous Post

Advertisement

Themeindie.com