Saturday, December 1, 2018

author photo
Hello December 2018 | Dah masuk bulan baru hari ini iaitu bulan December, penghunjung tahun di tahun 2018. Misi tahun ni belum ada yang tercapai lagi, semoga kuat meneruskan perjuangan ini. 


Bulan November aritu Cik Ash tak ada sibuk, tapi masih lagi mood kelaut nak menulis dekat dan blogwaking tapi tetap gak meneruskan menulis hihihi,Di tambah dengan penyakit M dan sakit dekat pelengangan tangan biasa la buat kerja lasak hihihi. Sebenarnya nak pergi hospital Cik Ash dah fobia dengan hospital ni hahaha. 


Sepanjang bulan November 2018 aritu entri dekat blog hanya 28 entri jer tulis dekat blog, sama dengan bulan bulan lepas la, Itu yang Cik Ash menulis dekat blog ni, ruang untuk menulis ada jer tapi biasa bila dah ada penyakit M memang susah nak tapis hahaha, Rezeki daripada blog untuk review produk pun ada  alhamdulilah, kongsi resepi dan lain-lain.

Sekejap jer dah bulan December ni, permulaan December tak taw nak apa buat lagi, semoga rezeki job menulis di blog  Cik Ash dipermudahkan, semoga diberikan kesembuhan tangan Cik Ash ni, sebab itu dah jarang berkomen-komen dekat media sosial dan blog loni. Jangan kata Cik Ash sombong la pulak ya. 

Ok la korang semua itu jer untuk hari ini nak ucapkan Hello December 2018 jer, hahaha, nanti kalau ada kelapangan Cik Ash jalan-jalan dekat blog korang ya. InsyaAllah. 

This post have 6 komentar

avatar
I am LZ delete December 1, 2018 at 2:05 PM

Sekejap masa berlalu..
Minggu pertama Disember nanti LZ akan super busy..
Ada 2 kes bicara, harap dipermudahkan urusan..

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete December 1, 2018 at 3:49 PM

Hello december 2018.. Tak lama lagi my birthdayyy 21/12/1996..

Reply
avatar
Cik Ash delete December 1, 2018 at 10:05 PM

ha ah sekejap semoga dipermudahkan urusan LZ ya

Reply
avatar
Ana Fatihah delete December 1, 2018 at 10:16 PM

Dah Disember dah, kejap je masa. Cik Asyh punya entry 28 untuk bulan Nov Cik Asy cakap sikit, saya untuk setahun pun lagi sikit dari tu. Macam mana nii?? Menangis tak berlagu jap. TvT

Reply
avatar
mamapp delete December 2, 2018 at 10:39 AM

Sekejap he dah hujung tahun kan

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post