Sunday, December 23, 2018

author photo
Peningkatan Pengguna e-Wallet di Malaysia Menurut Carousell Survey |
Carousell, salah satu pasar terbesar dan iklan yang paling pesat berkembang di dunia, menjalankan kajian dalam apl sambutan sukarela di e-dompet dengan pengguna di Malaysia baru-baru ini dan mendapati bahawa terdapat satu kumpulan yang menyimpan lebih daripada RM250 dalam e-dompet mereka. Ini membuktikan terdapat satu segmen yang agak besar dari pengguna e-wallet kerap.

- Lebih 50% daripada Carousellers adalah pengguna E-Wallet 
- GrabPay, Touch n 'Go eWallet, dan Boost Lead Pek
Kami hadir analisis menarik persepsi dan penggunaan tabiat pengguna Malaysia kami 'e-dompet, dari berapa ramai yang menggunakan mereka untuk jumlah apungan mereka terus mereka. Kami juga melihat sebahagian daripada e-dompet lebih popular termasuk, GrabPay, Touch n 'Go eWallet dan Boost, "kata Tang Siew Wai, Ketua Negara Carousell Malaysia.
e-wallet 1

e-wallet 2

Tentang Carousell
 
Carousell adalah pasaran Iklaneka yang membuat menjual semudah mengambil foto, membeli semudah berbual. Dilancarkan pada bulan Ogos 2012, Carousell bermula di Singapura dan kini mempunyai operasi di tujuh pasaran di seluruh Asia. Dengan lebih daripada 171 juta penyenaraian, kami adalah salah satu pasar terbesar dan yang paling pesat berkembang di Asia Tenggara, Taiwan dan Hong Kong, dan disokong oleh Rakuten Ventures, Sequoia India, 500 Startups, Golden Gate Ventures, DBS dan EDBI. Di Malaysia, Carousell mempunyai rangkaian produk yang luas dalam 34 kategori, termasuk fesyen dan kecantikan, alat gaya hidup dan muslimah fesyen. Muat turun aplikasi untuk iOS atau Android , dan melawat www.carousell.com untuk maklumat lanjut.

This post have 2 komentar

avatar
mek yunie delete December 24, 2018 at 10:15 AM

rajin dengar tp rak rajin guno. huhuh

Reply
avatar
Husniey Husain delete December 25, 2018 at 3:35 PM

carousell ni ramai orang guna untuk jual barang prelove kan

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post