Wednesday, January 23, 2019

author photo
Idea Hadiah Hari Lahir Daripada Printcoius | Terfikir-fikir nak cari hadiah hari lahir untuk orang tersayang kita akan lebih bermakna apabila di sambut bersama dengan orang tersayang dan diraikan dengan memori yang indah dengan kenangan yang indah bersama mereka. 


Ada ke  yang sedang memikirkan nak mencari hadiah untuk di berikan kepada rakan-rakan ataupun saudara mara terdekat yang bakal menyambut hari lahir tak lama lagi. Mesti la korang dah terfikir nak beri hadiah apa? Mesti dah pening kan nak pilih barang apa meh sini Cik Ash bagi pendapat dekat korang semua mengenai satu laman web yang Cik Ash suka berurusan dengan pakar Printcious ini, Jom usha dekat bawah ini apa yang menarik ada di printcious korang boleh cuci mata dan buat lah pilihan hadiah yang sesuai. Cik Ash ingin mecadangkan beberapa barang yang menarik untuk hari lahir yang sesuai untuk semua golongan umur  antaranya ialah :

1.  Puzzle
puzzle

Puzzle juga bagus untuk dijadikan hadiah untuk suami,isteri, ibu bapa, gambar-gambar memori boleh diabadikan dalam keadaan puzzle nampak menarik kan  memang betul kualiti puzzle yang ada printcious sangat berpuashati saya dah ada satu koleksi. 

2. Cushions 

cushions
 3. Ceramic Tiles

Ceramic Tiles

Ceramic Tiles sesuai juga nak dihadiahkan sebabnya boleh diletakkan di atas meja sebagai hiasan. Korang boleh pilih nak design macam ner tak pun korang design sendiri dan abadikan gambar kenangan hari lahir di dalam ceramic tiles ini.

4. Mousepad 

mousepad
Mousepad ok gak dijadikan hadiah untuk hari lahir, hanya dengan design yang terdapat dalam mousepad tambah apa yang patut, siap design boleh terus cash out dan tunggu barang tu sampai rumah. hihihi.

5. Mug 




Terdapat dua Mug yang boleh kita pilih untuk dijadikan hadiah untuk di hari lahir  nanti, nak tengok contoh design colour mug boleh tengok dekat SINI. Manakala design untuk Magic Mug boleh tengok dekat SINI.

6. T-Shirt

t-shirt
T-shirt boleh juga dijadikan sebagai hadiah untuk lahir apabila orang pakai baju mesti akan ingat selalu kenangan hari lahir mereka dengan hadiah istimewa ni.

7. Canvas

canvas
Canvas juga satu ideal yang unik sebabnya canvas ini boleh dihiasi dengan pelbagai photo yang lawa-lawa ketika masa baby dijadikan kenangan yang terindah.


8. Apron
apron

Apron juga boleh dijadikan salah hadiah hari lahir kalau korang hadiahkan dekat perempuan boleh dijadi sebagai hadiah untuk mereka ketika memasak hidangan yang lazat di dapur dengan mengguna apron daripada printcoius.

Sebenarnya di printcious ni juga ada disediakan pelbagai koleksi hadiah untuk pelbagai hari iaitu Birthday,Wedding,Engagement,Annivesary, Graduation,Father day,Mother day,Valentians day, Chrimas dan New Baby dekat Printcious … anda boleh pilih untuk pelbagai sambutan tersebut dan pilih design yang disediakan ataupun nak hasilkan design kreaviti anda sendiri pun boleh… 

Ok la itu sahaja yang saya cadangkan untuk anda yang sedang mencari barang yang nak dihadiahkan kepada baby yang baru lahir cepat-cepat la usha Printcious sebab sekarang ada DECSALE code. Untuk maklumat lajut boleh berkunjung ke link seperti di bawah ini :-  



Twitter : @Printcious
Email : ask@printcious.com
Youtube : printcious-gifts
alamat :
No.30 Ground Floor,Jalan Tiara 4
Bandar Baru Klang,41150 Klang
Selangor D.E Malaysia


                     “Printcious.com – Precious Gifts From Your Heart”

This post have 13 komentar

avatar
Cik Nor delete January 23, 2019 at 10:31 PM

kita order doh xsmpai2 lagi..haha

Reply
avatar
Ciktie delete January 23, 2019 at 11:13 PM

Banyaknya pilihan jangan sampai tak tahu nak pilih pula nanti sudah lama hehe

Reply
avatar
Husniey Husain delete January 24, 2019 at 12:32 AM

Teringin nak buat apron tu.. Mesti comel

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete January 24, 2019 at 1:17 AM

paling berkenan yang tiles dan kanvas.. macam nak buat untuk diri sendiri hehe..

Reply
avatar
Cik kaella delete January 24, 2019 at 9:56 AM

Rasa rasa nak buat semua pulak. Alahaii

Reply
avatar
mamapp delete January 25, 2019 at 3:23 PM

bestnya kalau dpt hadiah mcm ni

Reply
avatar
Dunia Zumal delete January 25, 2019 at 5:12 PM

Zumal selalu tempah baju. Best sebab 1 pun terima

Reply
avatar
Mrs Pip delete January 29, 2019 at 9:47 PM

kak pip dah buat canvas print ... happy dgn produk canvas print printcious.

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post