Tuesday, January 22, 2019

author photo
Lagu Ost Kan Ku Kejar Cinta Kamu |  Memang Cik Ash bab kongsi lagu drama yang Cik Ash layan tak pernah tinggal. Terima kasih kepada korang yang sudi memberi komen di entri Dapat Gift Nescafe Gold Dark Latte Dan Nescafe Original. Disebabkan ada yang cari lagu drama Kan Ku Kejar  Cinta Kamu dekat blog malam ni Cik Ash kongsi hihihi.. Entri ini sepatutnya publish siang tadi hahaha terlupa nak publish so Cik Ash kongsi malam jer ada ke yang sudi baca malam ni.



 
Seperti biasa la Cik Ash memang suka kongsi lagu-lagu yang terdapat dalam drama pujaan hati kanda  ni. Sebabnya selalunya ada yang mencari kan. Drama Pujaan Hati Kanda memang list Cik Ash layan la kadang tengok kat tv kadang tengok dekat tonton live. hahaha..

Di dalam drama Kan Ku Kejar Cinta Kamu ni ada lagu-lagu yang best-best antara lagu yang best, rajin Cik Ash mencari lagu-lagu yang terdapat dalam drama ni. 

Lagu Tema 



Penyanyi : Hael Husaini
Komposer: Hael Husaini, Ezra Kong
Lirik: Hael Husaini, Ezra Kong 
Video :  https://www.youtube.com/watch?v=651UZzCdC6c

Di dalam drama Kan Ku Kejar Cinta Kamu ni ada juga lagu-lagu sampingan. Antara-antara lagu sampingan itu boleh tengok dekat bawah ini :-  


Penyanyi : Fieya Julia - Perasaanku
Komposer: Amir Hariz
Lirik: Amir Hariz
Video :  https://www.youtube.com/watch?v=VTVcQ_AUejY
 
Itu jer antara lagu yang Cik Ash jumpa ada  dalam drama Kan Ku Kejar Cinta Kamu ni, Kalau Cik Ash lagi lagu apa yang ada dalam drama ni Cik Ash update semula ya. Ok la lewat update blog biasa tak ingat hahaha...

1 komentar:

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post