Monday, January 7, 2019

author photo
Watak Jahat Pali Dalam Pujaan Hati Kanda | Sekarang trending PALI di mana-mana hahaha, sampai dekat Cik Ash pun boleh terjangkit nak marah dan geram dekat nama PALI ni.


Ada yang nak tahu siapa PALI ni ke, kalau ada yang masih belum tahu meh ni Cik Ash cerita dekat sini, sebenarnya PALI adalah watak dalam drama yang sedang trending di media sosial iaitu drama #PujaanHati Kanda.

Lakonan hebat dua pelakon Remy Ishak dan Mira Filzah ni, mendapat trending paling ramai disebabkan adanya budak yang comel dan lakonan watak antogonis PALI di lakonkan oleh pelakon Syazwan Zulkifly. Rasa Cik Ash dah lama tak tengok kelibat dia berlakon last tengok lakonan dia kalau tak silap cerita drama 7 Hari Mencintaimu itu jer la. Patut la agak lama dah tak tengok kemunculan Syazwan Zulkifly tengok beliau ada update status di instgram.



Memang Syazwan Zulkifly ni kalau bawa watak jahat memang menjadi last tengok dia bawa watak dalam Drama 7 Hari Mencintaimu tu, memang geram sungguh dekat dia jadi jahat sangat. Kini dalam pujaan pulak dia bawa watak antogonis pulak. Memang geram nak marah dekat dia siap suami kata drama jer kenapa la emo sangat hahaha.. Siap ada hagtags #KecamPALI hahaha terbaik sungguh penangan cerita drama #pujaanhatikanda ni.

Tahniah buat Syazwan Zulkifli memberi lakonan yang terbaik dalam drama #PujaanHatiKanda, semoga dimurahkan rezeki untuk ni mendapat job lakonan. Ok la itu jer Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua.

This post have 9 komentar

avatar
Nieyla Nadia delete January 7, 2019 at 10:29 AM

Hahaha..Pali ni mmg menyakitkan ati...
x suka btl..tapi menjadi la syazwan bawa watak pali tu..

Reply
avatar
PeRdU cINta delete January 7, 2019 at 10:48 AM

Berjaya menghayati watak.Good job.

Reply
avatar
Suria Amanda delete January 7, 2019 at 2:48 PM

Memang menyakitkan hati kanwatak dia sebagai Pali tu...eee geram jer rasa..macam kebodohan pun ye gak..pandai dia menjiwai watak..dah biasa buat la tu..

Reply
avatar
Cik Renex delete January 7, 2019 at 3:01 PM

memang suka lakonan Syazwan ni.. yg watak PALI ni memang menjadi btul watak dia. gerram naw2 kita tengoknya..

Reply
avatar
mek yunie delete January 7, 2019 at 4:58 PM

hahahhah tengok jugak jarang-jarang. memang benci jugok dengan watak pali ni.

Reply
avatar
Cik Ash delete January 7, 2019 at 8:34 PM

Memang menjadi akak minat dia dari drama juvana lagi

Reply
avatar
Siti Yang Menaip delete January 8, 2019 at 7:27 PM

menjadi sungguh dia ni belakon. terus famous hehe..

Reply
avatar
Rodiah Amir delete January 14, 2019 at 12:06 AM

Diah kenal Pali ni dalam cite Juvana je...lama dah tu hahahah

Reply
avatar
adianiez AIDA delete January 18, 2019 at 9:09 PM

bagus lakonan dia ni.
beri kesan kata nyer kan.
biasa tgk dia berlakon watak jahat / antagonis. menjadik!

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post