BERITA TERKINI BLOG CIK ASH

Monday, January 7, 2019

Watak Jahat Pali Dalam Pujaan Hati Kanda

Watak Jahat Pali Dalam Pujaan Hati Kanda | Sekarang trending PALI di mana-mana hahaha, sampai dekat Cik Ash pun boleh terjangkit nak marah dan geram dekat nama PALI ni.


Ada yang nak tahu siapa PALI ni ke, kalau ada yang masih belum tahu meh ni Cik Ash cerita dekat sini, sebenarnya PALI adalah watak dalam drama yang sedang trending di media sosial iaitu drama #PujaanHati Kanda.

Lakonan hebat dua pelakon Remy Ishak dan Mira Filzah ni, mendapat trending paling ramai disebabkan adanya budak yang comel dan lakonan watak antogonis PALI di lakonkan oleh pelakon Syazwan Zulkifly. Rasa Cik Ash dah lama tak tengok kelibat dia berlakon last tengok lakonan dia kalau tak silap cerita drama 7 Hari Mencintaimu itu jer la. Patut la agak lama dah tak tengok kemunculan Syazwan Zulkifly tengok beliau ada update status di instgram.



Memang Syazwan Zulkifly ni kalau bawa watak jahat memang menjadi last tengok dia bawa watak dalam Drama 7 Hari Mencintaimu tu, memang geram sungguh dekat dia jadi jahat sangat. Kini dalam pujaan pulak dia bawa watak antogonis pulak. Memang geram nak marah dekat dia siap suami kata drama jer kenapa la emo sangat hahaha.. Siap ada hagtags #KecamPALI hahaha terbaik sungguh penangan cerita drama #pujaanhatikanda ni.

Tahniah buat Syazwan Zulkifli memberi lakonan yang terbaik dalam drama #PujaanHatiKanda, semoga dimurahkan rezeki untuk ni mendapat job lakonan. Ok la itu jer Cik Ash nak kongsikan dengan korang semua.

9 comments:

  1. Hahaha..Pali ni mmg menyakitkan ati...
    x suka btl..tapi menjadi la syazwan bawa watak pali tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang menjadi akak minat dia dari drama juvana lagi

      Delete
  2. Berjaya menghayati watak.Good job.

    ReplyDelete
  3. Memang menyakitkan hati kanwatak dia sebagai Pali tu...eee geram jer rasa..macam kebodohan pun ye gak..pandai dia menjiwai watak..dah biasa buat la tu..

    ReplyDelete
  4. memang suka lakonan Syazwan ni.. yg watak PALI ni memang menjadi btul watak dia. gerram naw2 kita tengoknya..

    ReplyDelete
  5. hahahhah tengok jugak jarang-jarang. memang benci jugok dengan watak pali ni.

    ReplyDelete
  6. menjadi sungguh dia ni belakon. terus famous hehe..

    ReplyDelete
  7. Diah kenal Pali ni dalam cite Juvana je...lama dah tu hahahah

    ReplyDelete
  8. bagus lakonan dia ni.
    beri kesan kata nyer kan.
    biasa tgk dia berlakon watak jahat / antagonis. menjadik!

    ReplyDelete