Sunday, February 17, 2019

BIRTHDAY GIVEAWAY BY YAYAAZURA.COM


BIRTHDAY GIVEAWAY BY YAYAAZURA.COM | Hari ini tak ada entri panjang-panjang kita santai-santai join giveaway jer. Ni dah lewat petang baru nak lapor diri. Cik Ash tak berapa sihat kena banyakkan rehat loni.. Maaf la semua ya.
 BIRTHDAY GIVEAWAY BY YAYAAZURA.COM

Jom memeriahkan giveaway daripada YAYAAZURA.COM ni.  Giveaway bersempena besday beliau. Suka tengok hadiah bakal pemenang menarik. Mana la tahu kan join-join ada rezeki menang ke. Hahaha..

Syarat untuk join pun senang sangat tu semangat Cik Ash join ni. So kalau korang yang ingin giveaway ni sila klik banner dekat atas tu ya.  Di sebabkan giveaway ni bersempena dengan besday Yaya Cik Ash hadiahkan besday kad untuk Yaya. Harap sudi la terima hihihihi ya. 


Ok la  Cik Ash nak undur diri dulu, jumpa lagi nanti entri-entri baru daripada blog ni.

4 comments: