Tuesday, February 12, 2019

author photo
Terima Kasih Top Commentators 2018 | Baru sempat nak update Top Commentators pada tahun 2018 dekat blog ni. Biasa la baru dapat cermin mata baru , ni baru nak aktif menulis semula dekat blog. Terima kasih buat mereka yang tidak jemu datang singgah blog Cik Ash dah komen blog ni. 

Terima Kasih Top Commentators 2018

 Untuk menghargai kegigihan korang yang sudi singgah baca dan komen dekat blog ni Cik Ash ada nak bagi hadiah buat korang semua, harap sudi la menerima hadiah tidak seberapa ni. Mereka semua adalah yang rajin tinggal komen dari awal tahun 2018 sehingga la akhir 2018. Antara mereka yang bertuah adalah seperti nama di bawah ini :- 


Hadiah ini hasil design saja-saja Cik Ash buat korang yang sudi komen dekat blog ni. Memang setiap tahun akan bagi award ni dekat sesiapa yang bertuah jadi Top Commentators di blog Cik Ash ni. Harap sudi la menerima hadiah award ni ya. 

Rabia


Cik Tie

Cik Nor

Sha


Aida
CCL

Wani Sukarno

Mimi Azirah

Mek Yunie

Cik Renex



Ok la korang semua itu jer Cik Ash update hari ini nak bagi hadiah buat Top Commentators di blog Cik Ash ni, harap korang semua sudi la menerimanya ya. Tahniah buat korang semua. So sesiapa yang nak dapat award gini rajin-rajin kan jadi komen dekat blog Cik Ash hahaha.. Jumpa lagi nanti.

This post have 19 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post