Monday, March 25, 2019

author photo

Tip Rahsia Memulakan Bisnes Home Tuition |Hari ini Cik Ash ingin berkongsi dengan anda semua tentang bisnes yang semakin berkembang dan semakin ramai yang mulai menyukai bidang tuisyen ni.Jom ikuti tips ringkas yang Cik Ash akan terangkan memulakan Bisnes Home Tuition hanya buat melalui rumah boleh jana pendapatan sampingan.

Pakej lengkap panduan bisnes home tuition

Tapi... sebelum itu!  Cik Ash nak bagitahu dekat anda bisnes home tuition tak semua orang sesuai untuk memulakan bisnes ni. Hanya orang yang memilik ciri-ciri serta syarat-syarat berikut sahaja sesuai untuk memulakan bisnes ini! Jom tengok syarat-syarat dekat bawah ni.

Suka Mengajar! 
Ini adalah ciri yang paling penting dan wajib ada pada diri anda! Anda perlulah memiliki sikap ini! Jika anda bukanlah seorang yang suka mengajar, malah benci melakukannya... bisnes ini sangat tidak sesuai untuk anda. Anda boleh tinggalkan website ini dengan segera. 

Penyabar!
Orang yang jenis "hot temper" dan jenis cepat melenting walaupun pada kesilapan-kesilapan kecil! Juga tidak sesuai untuk bisnes ini! 

Pandai 
Pandai yang sata maksudkan disini adalah pandai di dalam subjek yang ingin diajar. Anda tidak perlu pandai semua subjek, boleh bermuka dengan 1 subjek sahaja. Anda kena pasti apakah subjek yang paling anda cemerlang dan sentiasa dapat A sewaktu sekolah dulu? Mesti ada kan? 

Bertanggungjawab & Menepati Masa  
Ini juga ciri penting untuk melakukan bisnes ini! Bisnes home tuition ini memerlukan komitmen dari segi masa dan sikap bertanggungjawab. Kalau dah janji nak mengajar pada sekian tarikh dan masa, kena tepati dan penuhi! Kalau tidak.. memang susah nak cari makan dan nak bertahan dalam bisnes ini.

Itulah adalah 4 ciri utama yang perlu ada dalam diri anda untuk memulakan bisnes home tuition ini. 

Jika anda mempunyai 4 ciri utama diatas, anda sudah pun mempunyai kelayakan asas untuk melakukan bisnes home tuition ini dan sudah boleh menjana pendapatan sampingan yang pantas menerusinya! Sebenarnya ada banyak lagi ciri-ciri yang pelu ada seperti kemas, berketrampilan menarik, pandai berkomunikasi dan sebagainya. tetapi itu semua ciri-ciri sampingan sahaja dan ia boleh di develop secara perlahan-lahan di kemudian hari. 

 Memeperkenal

Ebook Bisnes Home Tuition
Untuk makluman anda ini adalah merupakan sebuah e-book (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam bentuk format PDF. Apabila anda membeli e-book ini, ia akan dihantar ke email anda dan perlu dowload ia ke komputer atau smartphone anda. Tiada buku fizikal yang akan dihantar atau di Pos ke alamat rumah anda.Untuk pengetahuan korang e-book ini ditulis berdasarkan pengalaman Mohamad Izuan Jalil selama 5-6 tahun telah menjalankan bisnes home tuition, anda tidak perlu buang masa selama itu untuk mencuba dan cari teknik yang betul bagaimana untuk bermula! Ambil sahaja pengalaman beliau dalam e-book ini! Ia lebih mudah dan senang anda hanya perlu baca dan follow sahaja! Best tak! 



 Apa yang terkandung dalam eBook Ini? 

Anda akan didapati ada 4 langkah utama untuk memulakan Bisnes Home Tuition dengan betul. Antaranya ialah :- 

  1.  Strategi Marketing
  2. Strategi Deal 
  3. Preparation Untuk Mengajar 
  4. Tips & Trick Semasa Mengajar.
Menarik kan! Jadi berapa untuk harga e-book ini? 

Dengan memiliki e-book ini, anda dapat menjimatkan masa, tenaga serta wang ringgit. Ambil sahaja penglaman penulis dan jadikan sebagai batu loncatan untuk permulaan yang baru tahun 2019 ini. 

Harga yang ditawarkan sangat berbaloi dan murah! Hanya RM30 sahaja! 

Ya! Hanya RM30 sahaja!

Jadi, adalah lebih baik untuk anda dapatkan sekarang sebelum harga ini penulis menaikkan semula harga e-book ini.
  
Harga yang ditawarkan sangat berbaloi dan murah! Hanya RM30 sahaja!



Ya! Hanya RM30 sahaja!
Jadi, adalah lebih baik untuk anda dapatkan sekarang sebelum harga ini penulis menaikkan harga e-book ini. Klik sahaha pada mana-mana gambar yang ada dalam entri ini untuk dapatkan e-book ni sekarang!



This post have 8 komentar

avatar
Nieyla Nadia delete March 26, 2019 at 9:14 AM

betul² biasanya cikgu-cikgu la..
kawan nieyl yg mana cikgu ade juga yg buat kelas malam...

Reply
avatar
mek yunie delete March 26, 2019 at 9:53 AM

wow. siapa yang ada minat untuk buat tuition, boleh beli e book ni sebagai panduan

Reply
avatar
Rodiah Amir delete March 26, 2019 at 9:19 PM

Elok cari duit zaman sekarang ni. Kena guna apa sahaja skill yang ada

Reply
avatar
Abam Kie delete March 27, 2019 at 7:15 AM

Masa single dan mengajar di Sabah dulu buat je home tuition sbb nak isi masa terluang. Skrg ni bila dok Kelate x de masa utk buat tu semua sebab di sek pun ada kelas tambahan ptg, mlm, hujung minggu n cuti sek. Semua tu berbayar tau? Kalau free dok mahu la kito...

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post