Wednesday, June 26, 2019

author photo
Entri Terbaik Bulan April Dan Mei 2019 | Assalamualaikum... Hai korang semua, punya malas nak menaip entri dekat blog lama sangat bercuti gara-gara sibuk dengan urusan rumah dalam proses baik pulih.. Ini pun ada lagi yang masih tak selesai lagi dapur masakan dan pintu bilik air, bilik tidur yang tak bertukar lagi.


Lama sangat tinggal blog terlupa nak sharing Entri Terbaik Bulan April dan Mei 2019 aritu, nampak sangat sibuk sangat nak taip entri tak ingat hahaha, memang blog tak buka sepanjang rumah baiki dan bulan puasa aritu. lama sangat tinggal blog. 

Maaf juga buat korang yang Cik Ash tak sempat nak blogwalking sekarang nanti ada masa Cik Ash pergi boom ya. Antara entri terbaik yang terdapat di dalam blog Cik Ash jom la baca dan tengok entri mana paling ramai yang view.

Untuk Bulan April dan Mei 2019 aritu antara yang top paling ramai mencari pasal resepi dan lagu-lagu dalam drama jer. 10 entri terbaik bulan April dan Mei aritu ialah :- 

Lagu Ost Drama Jodoh-Jodoh Anissa 

Resepi Timun Tumis Air

Magic Sponge - MR.DIY

Resepi Lempeng Gula Merah

Resepi Jeruk Jambu Air

Resepi Ayam Guna Air Fryer
 
Bayaran Bantuan Sara Hidup Bsh fasa ke 2 pada 28 mei 2019.html

Belajar Lukis Haiwan

Rancangan Tv Menarik Sempena Raya 2019

Ok la korang tu jer senarai entri yang berada dalam carian dekat blog paling ramai view. Kalau korang belum baca lagi entri jemput-jemput la singgah baca ya. Cik Ash nak out dulu nak siapkan kerja rumah yang belum habis lagi mengemas rumah ni.

This post have 2 komentar

avatar
sis gee delete June 26, 2019 at 10:35 AM

jodoh jodoh annisa follow rapat!heheheh

Reply
avatar
mamapp delete June 26, 2019 at 4:21 PM

byk entry resepi ni tahniah

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post