Tuesday, June 25, 2019

author photo
Sepahtu Reunion Raya Gear 5 | Eh tertiba ada keyword masuk cari pasal cerita Sepahtu Reunion Raya Gear 5 ni, So malam ni Cik Ash share untuk korang sedang mencari pasal drama ni. Cerita ni kalau tak silap Cik Ash ada ditayangkan pada syawal aritu tu Cik Ash tak sempat nak tengok lagi busy sangat nak tengok televisyen hahaha.


Antara pelakon yang mejayakan cerita ini adalah Jep, Shuib, Rahim, Ilya, Amy Mastura, Atikah Suhaimi, Ebby Yus, Fiza Elite dan Chiwan. Ditulis oleh Zh Emdee Danial. 

Sinopsis Sepahtu Reunion Raya Gear 5 
Cerita ini mengisahkan Dato Shuib tinggal bersama Rahim, bapanya yang nyanyuk. Disebabkan sibuk dengan perniagaan bapanya sering kesunyian.

So kepada korang yang terlepas peluang nak saksikan cerita ini dekat astro korang boleh jer usha dekat blog-blog yang sharing untuk tengok cerita ni antara blog yang Cik Ash tengok adalah blog kepalabergetar, df2u dan banyak lagi. 

Cik Ash sangat minat dengan kumpulan sepahtu ni sebab lawak mereka memang best lawak secara spontan ada mesej yang tersirat dalam Sepahtu Reniuon Raya Gear 5 ni. Jom la kita layan sama-sama cerita ni. Siapa minat dengan kumpulan Sepahtu sila komen dekat blog hihihi.. 

Ok la korang saja-saja malam ni update blog nak naik traffik sikit hahaha, lama sangat tinggal blog rasa rindu pulak, nak menaip tu banyak entri dekat draf tu tapi idea nak menulis tak masuk lagi aduhaiii...

1 komentar:

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post