Thursday, July 4, 2019

Hasil DIY Barang Yang Rosak

Hasil DIY Barang Yang Rosak | Assalamualaikum... Hai korang semua, apa khabar, harap semuanya sihat walafiat ya. Malam baru  Cik Ash nak kongsikan dengan korang hasil DIY mengisi masa lapang Cik Ash dekat rumah ni, setiap hari sibuk dengan urusan mengemas rumah yang belum habis lagi. Ada lagi yang perlu kemas tu blog ada entri kadang-kadang. 


Semalam datang idea nak bagi almari tv yang cermin pecah tertutup tak nak bagi habuk masuk, terfikir la nak tutup dengan kertas lukisan putih. Mula-mula tu tutup dengan kertas kosong jer. Nampak kosong jer Cik Ash apa lagi nak bagi nampak berseri-seri tu buat lukisan bunga-bunga jer. Nampak menarik pulak almari hahaha. 

cermin almari
Lepas tu ada jam yang rosak , kalau ikut nak buang jer dalam plastik hitam, tapi di fikir balik baik buat perhiasan ke baru kreatif hihihi.. so hari ini gigih la siapkan hasil kerja melukis dan mewarna dan hasilnya wow cantik sangat hihihi.


Itu jer untuk hari ini hasil DIY yang Cik Ash reka. Nanti kalau ada lagi Cik Ash kongsi dekat blog lagi ya. Jumpa lagi nanti.. Cik Ash nak siap2 makan dinner dekat suami dan mak mentua dulu. Hari ini Cik Ash masak sambal tumis daging campur petai

15 comments:

ash.rie8506@gmail.com