Wednesday, July 10, 2019

Lirik Lagu Satukan Rasa Siti Nordiana & Khai Bahar

Lirik Lagu Satukan Rasa Siti Nordiana & Khai Bahar | Terima kasih kepada korang yang sudi baca dan memberi komen dekat entri Reedem Kali Kedua Jawab Survey Yougov. Sekarang tengah trending lagu duet Nana dan Khai. Cik Ash tengok nampak serasi diaorang ni... Macam teringat zaman dia duet dengan arwah achik spin kan. 


Cik Ash dah dengar lagu setiap hari-hari duk layan best hahaha... menjiwang sekali sekala apa salahnya kan. Siapa kah sini suka lagu ni jom kita tengoknya dekat bawah ni. 

Lagu : Satukan Rasa
Penyanyi : Siti Nordiana & Khai Bahar
Komposer : Dinda & Kanda
Lirik : Iman Imran

Lamaku simpan perasaan ini
Tanpa terduga rasa cinta hadir
Puas menafi bisikan dihati 
Namun tak terdaya
Untuk menghalasng rindu 

Aku pendam rasa
Dan menjadi teman
Engkau ingin ku miliki
Untuk memiliki cinta
Yang semulia sepertimu

Dikaulah bidadari 
Temani tiap mimpi 
Diriku diselubung rindu

Rasa penuh prasangka
Dia penguat jiwa
Kita pinta takdirnya
Pergilah sepi 

Bulan bisik padanya
Benar ku cinta dia
Kau hidupkanlah rasa ini

Dikaulah bidadari
Temani tiap mimpi 
Sungguh aku rindu 

Cinta penuh prasangka
Kuatkanlah hatiku 
'Agar ikatan ini terjalin

Bulan bisik padanya 
Benar ku cinta dia 
Satukanlah
Satukan rasa

Ok la korang itu  lirik lagu ni bestkan bila baca Cik Ash dah dengar best sangat duet mereka berdua ni. 

2 comments:

  1. Macam best lagu ni.. Gandingan mantap duanya bersuara emad

    ReplyDelete
  2. Diah pon suka lagu ni. Secocok je dua orang ni

    ReplyDelete