Sunday, August 25, 2019

author photo
Entri Terbaik Julai 2019 |Sekejap jer rasa nak habis bulan Ogos dah kita ni tak lama lagi masuk bulan September dah. Hari ini Cik Ash berkongsi dengan korang semua mengenai entri yang ramai orang selalu view dekat blog ni. Tapi sebelum tu Cik Ash ingin mengucapkan terima kasih kepada korang yang sudi membaca dan memberi komen dekat entri  Lagu Ost Drama Sweet Dreams.


Entri Terbaik Julai 2019
Seperti biasa la Cik Ash kongsi dengan korang Entri Terbaik Julai 2019 dekat blog ni. Pada bulan Julai aritu entri dekat blog sebanyak 13 entri. Sedikit sangat entri tak macam dulu-dulu. Hahaha.. Sekarang nak menulis kena ada mood hahaha. Bila main laptop asyik nak terlelap bila menaip ni. Jom tengok Antara entri terbaik yang terdapat di dalam blog Cik Ash jom baca mana satu yang paling ramai orang view. 

1. Lagu Ost Drama Utusan Cinta Buat Adam - Lagu dalam drama ini paling meletop sebab ramai yang cari ni. Memang lagu-lagu dalam drama ini best.  View dah cecah 4k.

2. Sinopsis Drama Setelah Terlafaznya Akad - Sahaja suka nak kongsi sinopsis drama Lakonan Uqasha dan Kamal. Tak sangkat sampai view lebih 1K. 

3. Lagu Ost Drama Setelah Terlafaznya Akad - Lagu dalam drama ini pun best gak tu Cik Ash kongsi juga dekat blog ramai juga yang cari tu.

4. Lagu Ost Drama Jodoh-Jodoh Anissa - Lagu dalam drama ni pun best tu tengok ada yang ramai cari sampai dah cecah 2K view.

5. Magic Sponge Mr. DIY - Sahaja suka-suka nak kongsi magic sponnge dengan korang memang span tu menjadi nak hilangkan kekotoran.

6. Resepi Timun Tumis Air - Masih ada yang cari  entri resepi paling simple ni, Walaupun dah lama kongsi pada tahun 2017 lagi. Pageview entri ni dah cecah 4K view. Yang paling Cik Ash gembira berada di pages pertama google Alhamdulilah. 

7. Sinopsis Drama Utusan Cinta Buat Adam - Bila baca Sinopsis drama ini tak sama dengan cerita best lagi tengok cerita. hihihi. 

8. Muzikal Lawak Superstars - Rancangan ni suami dan mentua Cik Ash suka sangat layan. Cik Ash join sekaki Undi UNI hahaha.

9. Resepi Lempeng Gula Merah - Entri lama dah masa ni suami masih berkerja di tempat bawa bekal malam tu yang buat secara spontan dan kongsi dekat blog.

10. Belajar Lukis Haiwan - Yang ni pulak sahaja-sahaja suka nak kongsi dekat blog mana tahu nanti berguna untuk Cik Ash bila ada anak ke kan. Tak pun bagi anak saudara belajar.

Ok la korang tu jer senarai entri yang berada dalam carian dekat blog paling ramai view. Kalau korang belum baca lagi entri jemput-jemput la singgah baca ya. Jumpa lagi nanti. 

This post have 11 komentar

avatar
Rodiah Amir delete August 25, 2019 at 12:44 PM

Wah banyak entri drama and lagu mendapat perhatian ye

Reply
avatar
Shafyqah Azahar delete August 25, 2019 at 1:28 PM

wah bestnya! nak kena rajin buat entry jugak la pasni :p

Reply
avatar
Rabiahtul adawiyah delete August 25, 2019 at 1:37 PM

wahh lagu jodoh2 annisa pun naik carta ye.tahniah kak

Reply
avatar
Khir Khalid delete August 25, 2019 at 8:39 PM

Tahniah CikAsh.. salam sukses selalu :)

Reply
avatar
Warisan Petani delete August 25, 2019 at 10:49 PM

Lagu2 OST drama nampaknya jadi pilihan

Reply
avatar
Ain Athirah delete August 25, 2019 at 10:50 PM

Wahhhh. semoga terus murah rezeki ye cik ash. Diberi kesihatan yg baik supaya boleh blogging selalu and share best2 <3

Reply
avatar
Cik Ash delete August 26, 2019 at 12:01 AM

tu la pasal ramai kakidrama hahaha

Reply
avatar
Cik Ash delete August 26, 2019 at 12:02 AM

kena rajin sharing lagu pun ok tu sha

Reply
avatar
Sheila Adziz delete August 26, 2019 at 10:35 AM

wah... ramai yg mencari-cari ost drama

Reply
avatar
Cik Ash delete September 13, 2019 at 7:46 AM

Ha ah kena tempias gak hihihi

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post