Tuesday, August 13, 2019

author photo
Mudahnya Nak Cari Hotel Di Cameron Highlands Dengan Bagasi.MY| Assalamualaikum...Hai korang semua apa khabar, Terima kasih kepada korang yang sudi memberi komen dekat entri Terjerebak Layan Drama Sweet Dreams La Pulak. Dulu Cik Ash selalu pening bila memikirkan nak cari tempat percutian dan tempat penginapan, tetapi kini tidak perlu risau lagi, sebabnya baru-baru ini Cik Ash ada terjumpa satu laman sesawang sambil-sambil mencari bahan untuk saudara Cik Ash dalam masa yang sama ingin bercuti tak lama lagi, Dalam masa tengah godek-godek google tu Cik Ash terjumpa satu laman sesawang mengenai hotel yang mengikut keperluan bajet kita. Menarik kan tu. 


Mudahnya Nak Cari Hotel Di Cameron Highlands Dengan Bagasi.MY

Apa lagi Cik Ash usha (tengok) dan baca laman sesawang ni memang lengkap semua dengan tempat-tempat percutian dan tempat penginapan sekali baik dari hotel chalet mengikut bajet yang kita mampu, Lagi pulak Cik Ash rasa laman sesawang Bagasi.my lebih menyenangkan lagi kerja kita dan serta mempercepatkan lagi buat mereka yang sibuk dan tidak mempunyai masa untuk mencari penginapan nanti. 


Di Bagasi.my ada menyediakan dalam bentuk senarai tunggu kita pilih jer dan apa yang penting hotel-hotel dan tempat menginap yang di senaraikan adalah hasil carian dari aplikasi oline terkenal dan boleh dipercayai seperti Booking.com,Agoda.com, Hotels.com dan banyak lagi seperti yang Cik Ash cakap tadi ianya akan menjimatkan lagi masa kita untuk mencari satu demi satu laman sesawang yang kita sedia maklum yang kita ni selalu sibuk dengan kerja. 

Tambahan pulak hotel yang di kongsi tu ada menawarkan pelbagai kemudahan yang memberikan keselesaan kepada kita sepanjang penginapan dan ianya juga sangat memuaskan hati dengan harga mengikut bajet kita. Jom tengok antara Hotel di Cameron Highland yang sempat Cik Ash baca dan kongsikan dengan korang semua dekat bawah ini :- 

1. Sleepebox Hotel 


Sleepebox Hotel
Hotel ini merupakan hotel yang sesuai untuk mereka yang selalu travel secara solo kerana hotel ini menyediakan bilik asrama dan bilik air yang berkongsi.Manakala hiasan dalaman hotel ini amat cantik dan juga turut disediakn sarapan pagi. 

2. Hotel Rainbow 


Hotel Rainbow

Hotel ini yang strategik berada di tengah bandar di antara barisan-barisan rumah kedai yang terdapat di Brinchang,nanti perlu risau tentang akses untuk mendapatkan segala kemudahan dan perkhidmatan. Menawarkan 3 jmenawarkan 3 jenis bilik tertamu iaitu bilik superior,bilik deluxe dan triple dan bilik deluxe quadruple. Turut disediakan lengkap dengan keperluan asas, semua bilik tetamu ini mempunyai tab mandi mesti seronok dapat berendam dalam tab mandi dengan air panas selepas menikmati udara yang sejuk dan nyaman di Cameron Highland.

Hotel ini juga turut mempunyai ruang yang santai untik tertamu berkumpul dan berehat sambil menonton television ataupun bermain papan dart. Kalau orang jenis tak ada internet dekat hotel mempunyai liputan Wifi di seluruh tempat dalam hotel ni. Boleh juga tetamu nak membuat salinan ataupun mencetak dokumen sebab mereka ada sediakan ruang internet.

3. Tulip Hotel &  Apartment 



Tulip Hotel & Apartment

Hotel tulip ni ada menawarkan 3 jenis penginapan iaitu apartment,apartment penthouse dan apartment 3 bilik. Unit-unit disediakan sangat luas dan bersih. Pada mereka yang sukakan suasana yang sunyi an mendamaikan hotel ini boleh menjadi pilihan yang tepat. Hotel ini  yang amat sesuai untuk keluarga dan lenkap dengan fasiliti yang mesra dengan kanak-kanak kecil dan warga emas. Agak jauh sedikit dari bandar Brinchang. Perabot yang digunakan kebanyakannya dari kayu dan laintai 
pulak mengunakan parket kayu dan marmar. 


4. Century Pines Resort Cameron Highlands 


Century Pines Resort Cameron Highlands 

Hotel ini pulak sesuai untuk pasangan suami isteri yang baru berkahwin tak pun yang dah lama berkahwin nak yang nak rasa bulan madu terbaik, kerana hotel ni bertaraf 4 bintang ini dihias dengan glamor. Hotel ini juga menyediakan fasiliti seperti restoran yang menyediakan bufet sarapan percuma dengan pilihan sajian tempatan dan antarabangsa, kedai serbaneka, gimnasium, spa dan tempat meletak kenderaan. Resort ini juga menyediakan perkhidmatan dobi dan cucian kering. Liputan WIFI percuma juga ada disediakan.



5. The Smokehouse Hotel & Restaurant Cameron Highlands 



 The Smokehouse Hotel
Hotel ini kalau mereka yang inginkan gaya kotej yang mewah boleh sewa hotel ni sebab hotel ni ada gaya inggeris Tudor yang klasik dengan ciri-ciri kolonial yang mewah dan bertaraf tinggi. Hotel ini menawarkan 3 jenis penginapan bilik deluxe, suite dan suite keluarga. Setiap suite dihias dengan gabungan perabot kontemporari dan antik. Kelengkapan seperti alat membuat teh/kopi dan TV ada disediakan. Bilik mandi pula dilengkapi dengan tab mandi dan menyediakan peralatan mandian serta alat pengering rambut.

Berikut adalah antara hotel-hotel yang dapat Cik Ash senaraikan dan masih banyak lagi hotel-hotel menarik yang masih boleh korang pilih dengan Bagasi.my ni, diaorang ada sediakan senarai 25 Hotel Di Cameron Highlands Yang Selesa Dan Bersih Untuk Semua Jenis Bajet, jadi dekat sini korang boleh tengok dan nilai mengikut bajet korang sampai lemban dan rabun biji mata korang... hihihihi alaaa gurau jer apa-apa korang boleh jer kilik dekat link yang Cik Ash sediakan itu bagi memudahkan lagi korang untuk membuat pilihan. Ok jumpa lagi, buat la pilihan dengan bijak mengikut bajet korang untuk mencari tempat penginapan di Bagasi.my.

#bagasimy
#hotelterbaikdicameronhighland

This post have 2 komentar

avatar
Husniey Husain delete August 14, 2019 at 11:01 AM

Thank you sharing cik ash.. nanti boleh rujuk dekat bagasi ni

Reply
avatar
Cik Ash delete August 23, 2019 at 6:37 PM

Sama2 husni nmpk bagasi senang nk tengok hotel2 kan

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post