Tuesday, August 27, 2019

author photo
SproutMe-Cuba Dulu Sebelum Beli! Terlebih dahulu terima kasih kepada korang yang sudi memberi komen dekat entri yang sebelum ni. Pernah dengar SproutMe tak. Cik Ash pun dah lupa tahu mengenai plaform ini dekat mana. Cik Ash dah lama register sebenarnya. Dah banyak Cik Ash dapat produk daripada SproutMe ni.

Sproutme

Apa itu SproutMe ni ?

SproutMe adalah satu platform di dalam talian di mana ahli boleh mencuba produk baru, tanpa kos langgana terlibat. SproutMe telah berkerjasama dengan jenama pengguna yang terkemuka, sebagai pintu masuk untuk ahli sasaran untuk mencontohkan produk yang menarik, serta mewujudkan kesedaran di kalangan semua Sprouters yang sedia ada. SproutMe membolehkan jenama untuk lebih memahami apa yang difikirkan oleh penonton sasaran mereka, rasa dan paling penting menggalakan jualan selepas percubaan produk yang memuaskan. Ianya merupakan PERCUMA! Kita cuba sebelum beli.

Jom korang daftar untuk mendapatkan produk yang menarik dekat SproutMe ni. Banyak pilihan produk yang tersedia dari jenama terkemuka dan dia akan menghantarnya ke rumah atau tempat kerja korang secara PERCUMA. Sebaik sahaja korang telah mencuba produk semua , korang perlu membuat tugasan untuk meninggalkan maklum penggunaannya.

Untuk mendaftar SproutMe, korang boleh follow step dekat bawah ini ya.

1. Daftar dulu dekat laman web SproutMe selepas itu korang SIGN UP.

2. Selepas itu korang lengkapkn Advance profile untuk dapatkan point bagi membolehkan korang boleh redeem barang.

3. Cara-cara untuk mengumpul point

👉 Registration dapat 1500 point
👉 Daily Visit 300 point ( Kena buka web SproutMe dengan Log In setiap hari)
👉Boleh Reedem barang 
👉Review jawab feedback 

Yang terbaru Cik Ash dapat reedem dari sproutme ialah  Tsubaki Premium Repair Mask dan Hair Salon Hair. Dah guna kedua-dua produk best pakai rambut jadi lembut jer. Hihihi


Tsubaki Premium Repair Mask

Salor Hair

Sekarang yang ada untuk ditebus makanan kucing daripada Royal Canin Neutered Satiety Balance Round 2, Royal Canin Skin Hairball Veterinary Diet Round 2, dan Ma Cherie Shampoo & Conditioner. Kalau rasa nak dapat macam ni cepat-cepat la register lambat nanti tak dapat hihihi.





Nampak berminat nak tak bila tengok Cik Ash kongsi barang yang Cik Ash dapat tu Jom la join daftar percuma sahaja tak perlu bayar apa-apa pun, Nak daftar ikut cara dekat atas yang Cik Ash kongsikan tu. Ok la jumpa lagi nantikan entri daripada Cik Ash ya. Jumpa lagi. 

This post have 6 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post