Friday, September 6, 2019

author photo
Jawab Survey Boleh Jana Pendapatan Dengan Mobrog | Assalamualaikum... Hai, Terima kasih kepada yang sudi memberi komen dekat entri Review Filem Tamil Monster. Hari ini Cik Ash ingin berkongsi dengan korang satu laman sesawang yang boleh bagi kita jana pendapatan. Hanya dengan jawab survey yang diberi itu kita boleh kumpul pendapatan. 


Jawab Survey Boleh Jana Pendapatan Dengan Mobrog 

Masa mula daftar Mobrog ini ada sedikit ragu-ragu dengan laman sesawang ni kerana disebabkan luar negara punya survey kan, selalu dapat email tidak dilayan pun. Lepas tu ada pengkongsian dari rakan blogger lain ada mengatakan jawab survey mobrog best siap dah boleh cash out masuk dalam paypal dengan selamat tu. 

Dengan itu sekarang Cik Ash sedang rajin tengah mengumpul duit hasil jawab survey yang di hantar dalam email tu, setengah survey yang diemail ada yang layak ada yang tidak layak.. Kalau layak tu bila dah selesai jawab survey tu kita akan di bayar dengan nilai USD. Sekarang Cik Ash baru mengumpul USD2.61 jer lagi. Kalau nak cashout kita kena bagi cukup sampai 6.25usd jer dan kita boleh reedem cashout masuk dalam accout paypal bila di convert dalam ringgit Malaysia akan dapat RM25.22. Ok la kumpul banyak-banyak dekat paypal lepas tu boleh buat shopping takpun masuk dalam account bank korang. Untuk korang berminat nak jana pendapatan dengan Mobrog  survey ini boleh jer daftar kerana ianya adalah percuma 

Korang juga boleh baca jawab survey yang lain ada di antaranya yang Cik Ash join sangat puashati untuk kongsi dengan korang dekat bawah ni :- 


Ok la korang jumpa lagi selamat menjana pendapatan dengan senarai yang Cik Ash kongsi di atas tu ya. Jumpa lagi nanti bila-bila masa free nak update nanti. 

This post have 12 komentar

avatar
Ain Athirah delete September 6, 2019 at 11:07 AM

Mudah ja nk jana pendapatan. nak try jugak la. tenkiuu cik ash

Reply
avatar
Cik Ash delete September 6, 2019 at 7:26 PM

kita xdop job supo dio hihihi

Reply
avatar
Sii Nurul delete September 7, 2019 at 9:45 AM

sy pun dah lama join kak..best sgat

Reply
avatar
Azhafizah MN delete September 7, 2019 at 4:28 PM

bagusnya boleh kumpul duit. jomlah kita menabung

Reply
avatar
Cik Ash delete September 9, 2019 at 3:20 PM

Kena try tu ain.. Lama x nampak ain komen dekat blog akak hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete September 9, 2019 at 3:21 PM

Kan best puas duk saja2 boleh la

Reply
avatar
mamapp delete September 11, 2019 at 12:30 PM

hohoo boleh buat side income ni

Reply
avatar
Cik Ash delete September 13, 2019 at 7:25 AM

Duk saja2 sambil on9 ni cara yg mudah hihihi

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post