Tuesday, October 1, 2019

author photo
Dah Masuk Bulan Oktober 2019 | Uish rasa sekejap jer hari ini dah masuk bulan baru iaitu bulan Oktober 2019.Lagi dua bulan akan melangkah ke tahun 2020. Misi untuk tahun ni masih belum tercapai lagi. Harap dipermudahkan tahun ni. Eh hampir terlupa Cik Ash nak ucapkan terima kasih kepada korang yang sudi memberi komen dekat entri Astro Bagi Siaran Percuma.


Dah Masuk Bulan Oktober 2019

Untuk bulan september aritu entri dekat blog tak banyak ada mana, biasa la sekarang kesihatan agak tidak mengizinkan nak menulis dekat blog, kadang tu ada nya nak tulis tapi mood tak nak menulis tu tak sampai. Sekarang suka layan cerita dekat iflix filem dari dari korea dan macam-macam lagi. 





Sepanjang bulan September 2019 aritu entri dekat blog hanya 17 entri banyak sedikit pada bulan ogos hihihi. Nampak tu kekurangan menulis sekarang dekat blog,lama sangat bercuti menulis dekat blog selama 4 bulan aritu so sekarang jadi nak menulis kembali kena ada mood hahaha. Tambah sekarang agak sibuk dengan urusan peribadi tu masa nak menulis kalau ada masa free baru karang entri ni. Bulan september aritu ada juga Cik Ash dapat job menulis artikel Alhamdulilah rezeki untuk bulan september. Kalau korang nak baca entri yang Cik Ash kongsi boleh baca dekat bawah. 



Cik Ash berharap untuk bulan Oktober ni semoga diberikan kesihatan yang baik buat Cik Ash, suami dan ibu mentua. Dan juga dimurahkan rezeki kami suami isteri aamiin. Terima kasih kepada korang yang sudi memberi komen dan membaca entri dekat blog ni.. Alhamdulilah masih bertahan menulis blog setelah 10 tahun berblog dan blog Cik Ash baru mencapai pageviews 1 juta ada Cik Ash kongsikan entri dekat bawah ni. 


Ok la korang semua, entri pertama di bulan oktober malam baru nak publish hahaha, biasa la tadi siang Cik Ash tidak buka laptop langsung sebab astro bagi channel free kan so kita layan la astro movie dan channel lain sampai puas hahaha.. Maafkan Cik Ash ya agak lewat berkongsi cerita dekat blog hari ini. Jumpa lagi nanti.


With Love 
Cik Ash

This post have 15 komentar

avatar
Ain Athirah delete October 2, 2019 at 12:08 AM

3 bulan lagi sebelum tahun baru. hehehe yelah cik ash. Skrg astro tgh bg free semua siara. Asik ngadap tv ja haha

Reply
avatar
Sii Nurul delete October 2, 2019 at 12:34 AM

Semoga diberikan ilham untuk terus menulis, semoga diberikan kesihatan yang baik buat akak sekeluarga, semoga dikurniakan rezeki yg berkat dan dapat byak job.. aminnn.... Apapun akak jaga diri baik2 .. Lambat post atau tidak sentiasa tunggu update dr akak.. ^^

Reply
avatar
NiniHanini delete October 2, 2019 at 8:06 AM

Tak lama dah nak masuk 2020 XD

Reply
avatar
A m m i delete October 2, 2019 at 10:33 AM

Aminnnn semoga kita semua dilimpahkan rahmat dan ditambah rezeki

Reply
avatar
Sunah Sakura delete October 3, 2019 at 1:59 PM

alhamdulillah, tahniah dah cecah 1 juta PV!

Reply
avatar
Cik Ash delete October 3, 2019 at 7:01 PM

Xlama dah kan rasa.. Ha ah betul tu astro bagi free hihihi

Reply
avatar
Cik Ash delete October 3, 2019 at 7:02 PM

Tq nurul.. InsyaAllah terima kasih selalu support akak

Reply
avatar
Ciktie delete October 3, 2019 at 11:49 PM

Wow!! Dah cecah 1 juta. Tahniah cikash

Reply

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post