Thursday, December 26, 2019

author photo
Lagu OST Drama TQ Captain | Assalamualaikum...Hai, Seperti biasa blog tak sah kalau tak ada entri OST drama hahaha, mesti akan ada Cik Ash kongsikan dekat blog ni. Eh hampir terlupa kepada korang yang sudi membaca dan memberi komen dekat entri Ayam Brand Saba Mackerel Flakes

Lagu OST Drama TQ Captain

Untuk sambungan kali ni ianya berkait dengan drama tersebut.Tentang Lagu Ost bagi drama TQ Captain, bagi korang yang terlepas entri Cik Ash Drama TQ Captain korang boleh klik DISINI untuk mengetahui lebih lanjut lagi, berbalik pada tajuk kita tentang Lagu Ost Drama TQ Captain yang dilakonkan oleh Hisyam Hamid dan Mawar Rashid. Antara lagu yang terdapat dalam Drama TQ Captain ialah seperti di bawah ini. 

Lagu Ost Pertama 

Tajuk Lagu :Fenomena 
Penyanyi : Tomok 
Lirik : Tomok 
Komposer : Tomok 

Lagu Ost Kedua 

Tajuk Lagu : Marry Me
Penyanyi : Mark Adam
Lirik : Mark Adam
Komposer : Mark Adam

Lagu Ost Ketiga 

Tajuk Lagu : Amnesia
Penyanyi : Mark Adam
Lirik : Mark Adam
Komposer : Mark Adam

Apa yang Cik Ash tengok la Drama TQ Captain hanya mengetengahkan 3 lagu tema sahaja dan satu lagu yang dinyanyikan oleh Tomok merupakan lagu baru dan lagu tersebut lagu tema yang di buat khas untuk drama ni dan secara langsung menjadi lagu tema utama untuk drama ni manakala dua lagu lagi merupakan lagu lama. 

Ok la korang rasanya cukuplah setakat ini dulu celoteh-celoteh Cik Ash mengenai lagu Lagu Ost Drama TQ Captain dan jangan lupa follow update akan datang dari Cik Ash ya. Jumpa lagi.

This post have 0 komentar

ash.rie8506@gmail.com

EmoticonEmoticon

Next article Next Post
Previous article Previous Post